زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

جسد پنج سرباز به پاکستان سپرده شد

جسد پنج سرباز به پاکستان سپرده شد

author avatar
16 Apr 2018 - 19:33
جسد پنج سرباز به پاکستان سپرده شد
author avatar
16 Apr 2018 - 19:33

خوست (پژواک،٢٧حمل ٩٧): وزارت دفاع ملى مى گويد که درجنگ خوست ١٤سرباز پاکستان کشته شده اند، از جانب ديگر مسؤلين شوراى ولايتى خوست مى گويند که اجساد پنج سرباز کشته شده پاکستانی در درگيرى روز گذشته را  به طرف مقابل سپرده اند.

مسؤلين محلى،  امروز در جريان يک کنفرانس خبرى اعلام کردند که نيروهاى افغان اجساد پنج سرباز پاکستانى را که در درگيرى روز گذشته کشته شده بودند، چاشت امروز در منطقۀ سيتيوان ولسوالى جاجى ميدان به جانب مقابل تسليم کردند.

حکم خان حبيبى والى خوست دراين نشست خبری گفت که آن عده از سربازان پاکستانى که توسط افراد مسلح ملکى و نيروهاى امنيتى افغان دستگيرشده بودند ساعت يک بعد ازظهر امروز به  جانب پاکستان سپرده شدند.

وی افزود که دراين جنگ، دو باشندۀ ملکى ولسوالى جاجى ميدان نيز کشته شده اند که مراسم جنازۀ آنها روز گذشته در حضورداشت مسؤلین محلی برگزار شد.

حبيبى همچنان گفت که دولت افغانستان در پرتو قوانين و اصول بين المللى خواهان برقرارى روابط حسنه با پاکستان است و قصد هيچ گونه تجاوز  به این کشور را ندارد اما از مسؤلين پاکستانی نيز خواستار اقدام مشابه می باشند.

به قول مسؤلين محلی، ساعت هفت صبح روز گذشته مليشه ها و نظاميان پاکستانی وارد ولسوالى جاجى ميدان شده  و در صدد افراز پوسته هاى امنيتى بودند که با واکنش مسلحانه مردم عادى و نيروهاى امنيتى مواجه شدند.

ازجانب ديگر وزارت دفاع ملى گفته است که در این جنگ  ١٤ سرباز پاکستانى کشته و ١٧ تن ديگر زخمى شده اند.

اما جزئيات بيشتر درمورد ارايه نشده است.

در خبرنامه یی که از سوى نظاميان پاکستانی پخش شده است آمده است که دراين جنگ ٥ سرباز  این کشور کشته و تعدادى ديگر زخمى شده اند.

نظامیان پاکستانی در عین حال گفته اند که در این درگیری ۱۰ فرد مسلح نیز از جانب افغانستان کشته شده است.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر