زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

مسئول امر بالمعروف گروه داعش در ننگرهار بازداشت شد

مسئول امر بالمعروف گروه داعش در ننگرهار بازداشت شد

author avatar
17 Apr 2018 - 16:12
مسئول امر بالمعروف گروه داعش در ننگرهار بازداشت شد
author avatar
17 Apr 2018 - 16:12

جلال آباد (پژواک، ٢٨ حمل ٩٧): مقامات امنيتى در ننگرهار مى گويند که مسئول امر بالمعروف و نهى عن المنکر گروه داعش با دو تن ديگر را، در ولسوالى هسکه مينه بازداشت کرده اند.

آنها مى گويند که شخص مذکور به سوى مراکز گروه داعش در مربوطات ولسوالى هسکه مينه در حال حرکت بود، که از سوى پوليس بازداشت شد.

حضرت حسين مشرقيوال سخنگوى قوماندانى امنيۀ ننگرهار، امروز(٢٨حمل) به آژانس خبرى پژواک گفت که مسئول امر بالمعروف و نهى عن المنکر گروه داعش، از سوى پوليس هسکه مينه در جريان تلاشى در منطقۀ ياغى بند بازداشت شده است.

او افزود که شخص بازداشت شده، لباس زنانه و برقع داشت و دو فرد ديگر، فقط وظيفۀ انتقال او را بر عهده داشتند.

به اساس معلومات موصوف، شخص بازداشت شده منور نام دارد که به نام مستعار حذيفه شهرت داشته و اصلاً باشندۀ ولسوالى الينگار ولايت لغمان است.

به گفتۀ مشرقيوال، تحقيقات پوليس از هر سه تن جريان دارد.

به اساس يک خبر ديگر، نيروهاى امنيت ملى شخصى به نام حبيب جان را که گفته ميشود طالب مسلح و از سوى پاکستان تربيه شده است، در منطقۀ مولوى خالص فاميلى از مربوطات ناحيۀ ششم شهر جلال آباد مرکز ولايت ننگرهار بازداشت کرده اند.

در خبرنامه اى که از سوى دفتر مطبوعاتى ولايت ننگرهار، به آژانس خبرى پژواک ارسال گرديده، آمده است که موصوف باشندۀ ولسوالى ازرۀ ولايت لوگر بود که فعلا در ولسوالى سرخرود ننگرهار سکونت داشت.

در خبرنامه گفته شده است که موصوف قبلا در لوگر فعاليت داشت، در پاکستان در بخش اعمال تخريبى آموزش ديده و بعدا ملاهاى پاکستانى بر وى تخلص راکتى گذاشته و به او گفته اند که بايد در افغانستان "جهاد" نمايد. که به اساس دستور پاکستان يکجا با پنجابى ها، محلات مختلف را هدف راکت خود قرار مى داده است.

طالبان و داعش، تاکنون در اين مورد به رسانه ها چيزى نگفته اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر