زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

١٢ تن از نيروهاى دولتى درفارياب کشته و مجروح شدند

١٢ تن از نيروهاى دولتى درفارياب کشته و مجروح شدند

author avatar
22 Apr 2018 - 10:58
١٢ تن از نيروهاى دولتى درفارياب کشته و مجروح شدند
author avatar
22 Apr 2018 - 10:58

ميمنه (پژواک،٢ثور٩٧): منابع محلی در ولايت فارياب می گويند که در حملات طالبان در ولسوالى هاى پشتونکوت و بلچراغ اين ولايت، حداقل پنج پوستۀ امنيتى سقوط کرده و ١٢ تن از نيروهاى پوليس و خيزش هاى مردمى کشته و زخمى شدند.

ميرويس پارسا ولسوال پشتونکوت ولايت فارياب، به آژانس خبرى پژواک گفت که طالبان، ديشب بالای پوسته های امنيتی در منطقه دهندره اين ولسوالى حمله کردند، که پرسونل دو پوسته به دليل فشار بی حد مخالفان مسلح، عقب نشينی نمودند که در جريان درگيری، دو تن شان کشته شدند و سه تن زخم برداشتند.

موصوف با بيان اينکه از تلفات طالبان معلومات در درست نيست گفت هردو پوسته که شب گذشته  سقوط کرده بود، صبح امروز دوباره پس گرفته شد.

در همين حال، عبدالجميل صديقی ولسوال بلچراغ، از حملۀ طالبان بالای پوسته های امنيتی در مناطق چرمگر و خشت پل اين ولسوالى خبر داده گفت که جنگ هم اکنون (ساعت٩صبح ) ادامه دارد، يک پوسته سقوط کرده، دو پوليس جان باخته و ۵ تن زخم برداشتند.

غفور پهلوان قوماندان پوسته های مناطق چرمگر و خشت پل، به پژواک گفت که تلفات به هر دو طرف وارد شده  وهم اکنون جنگ ادامه دارد.

اما دادالله مشهور به دادی قوماندان نيروهای خيزش مردمی در بلچراغ گفت که در حمله طالبان، سه پوسته سقوط کرده، دو پوليس کشته شده و ۶ تن زخم برداشته اند.

طالبان تاکنون در مورد چيزى نگفته اند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر