زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رييس جمهور: مداخلۀ سياسی در تيم ملی کرکت جای ندارد

رييس جمهور: مداخلۀ سياسی در تيم ملی کرکت جای ندارد

author avatar
25 Apr 2018 - 10:52
رييس جمهور: مداخلۀ سياسی در تيم ملی کرکت جای ندارد
author avatar
25 Apr 2018 - 10:52

کابل (پژواک،٥ثور٩٧): محمداشرف غنى رئيس جمهور کشور، ضمن اعطاى مدال هاى دولتى غازى محمدايوب خان به بازيکنان تيم ملى کرکت تاکيد کرد که مداخله سياسی در تيم ملی کرکت جای نداشته و قابل قبول نمی‌باشد.

رييس جمهورکشور، شام ديروز به بازيکنان تيم ملی کرکت کشور مدال‌ های دولتی غازی محمدايوب خان فاتح ميوند و مکافات نقدی تفويض کرد.

در مراسمی که به همين مناسبت در قصر چهارچنار ارگ تدويريافت، اصغر ستانکزی کپتان تيم ملی کرکت افغانستان، از توجه و تشويق هميشگی رئيس‌جمهور تشکرکرد و درخصوص فعاليت‌ها، دستاوردها و موفقيت‌های تيم ملى کرکت معلومات‌ داد.

اسدالله غضنفر مشاور فرهنگی رئيس‌جمهور، فرمان و حکم رئيس‌جمهور کشور را در مورد اعطای مدال‌ های غازی محمدايوب خان و مکافات نقدی به‌منظور تقدير و موفقيت تيم ملی، به کپتان و بازيکنان اين تيم، قرائت نمود.

رئيس جمهورکشور با بيان اينکه تيم ملى کرکت از افغانستان نمايندگى خوب و موثر نموده اند، خطاب به اعضاى اين تيم گفت: "شما سفيران واقعی کشور هستيد، من و همه مردم بالای شما افتخار می‌کنيم."

غنی به بازی‌کنان تيم ملی کرکت گفت: "شما از کشوری نمایندگی می‌کنید که نامش به جنگ و مرگ گره‌خورده است؛ اما شما کلمۀ زندگی را به آن اضافه نموده‌ايد و  شما به تلاش‌ها وموفقيت ‌های‌تان به همه نشان‌داديد که افغان ‌ها به گونۀ منظم و منسجم، اين چنين افتخارات و قهرمانی را کسب می‌نمايند که همه به آن افتخار کنند. "

وى گفت که تيم ملى کرکت افغانستان، مثال خوب براى همه است و ديگران از اين تيم تقليد خواهند کرد و در سال جارى در شرايط دشوار تيم ملى کرکت، افغانستان را در سطح بين المللى افتخار بخشيد.

رئيس‌جمهور راه ‎يابی کرکت افغانستان به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ را به آنها مبارک گفت  و خاطرنشان ‌ساخت که تيم ملى کرکت افغانستان، موفقيت کسب مى کند؛ از اين جهت مداخله سياسی در تيم ملی کرکت جای نداشته و قابل قبول نمی‌باشد.

موصوف به بازی‌کنان تيم ملی کرکت افغانستان، اطمينان‌داد که به همه مشکلات شان به شمول مشکل زمين، به گونۀ اساسی رسيدگی خواهدشد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر