زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کميسيون انتخابات: روند ثبت نام راى دهندگان در فارياب قناعت بخش نيست

کميسيون انتخابات: روند ثبت نام راى دهندگان در فارياب قناعت بخش نيست

author avatar
5 May 2018 - 14:40
کميسيون انتخابات: روند ثبت نام راى دهندگان در فارياب قناعت بخش نيست
author avatar
5 May 2018 - 14:40

ميمنه (پژواک،١٥ثور٩٧): دفتر کميسيون مستقل انتخابات در ولايت فارياب، درحالى از کمرنگ بودن مردم براى ثبت نام راى دهى در اين ولايت نگرانى مى کند که شماری از زنان، به شکل دسته جمعی به يک مرکز رفته و ثبت نام کردند.

محمد امان امان رئيس دفتر کميسيون مستقل انتخابات در ولايت فارياب، حرکت جمعی و تشويقی زنان را بخاطر ثبت نام استقبال کرده و گفت که چنين اقدامات، از هر طريقی و از جانب هر کسی که راه اندازی شود، به شرط آنکه در اين چنين حرکت ها مسائل کمپاين انتخاباتی مطرح نشود، قابل استقبال مى باشد.

موصوف، از روند ثبت نام راى دهندگان در شهر ميمنه، ابراز نا رضايتی کرده افزود که برخلاف توقع تا کنون آمار ثبت نام شده گان، کمتر از ٧٥٠٠ نفر مى باشد.

دفتر کميسيون مستقل انتخابات در ولايت فارياب، تهديدات امنيتی و برچسب در تذکره ها را از عوامل اصلی بى علاقه گی مردم نسبت به روند ثبت نام راى دهندگان و انتخابات مى دانند.

اين درحالى است که ديروز، شماری از زنان در شهر ميمنه به شکل دسته جمعی در يک مرکز ثبت نام  رفته  و ثبت نام کردند.

اين زنان که شمار شان به بيشتر از يکصد تن می رسيد و ازسوى يکى از نامزدان احتمالى انتخابات ولسى جرگه سازماندهى شده بود، فاصله حدود نيم کيلومتر راه را در يکی از جاده های شهر ميمنه پيمودند و به يک مرکز رفتند و  ثبت نام کردند.

زنان شعار های "زنان با وقار فارياب در انتخابات در جهت دفاع از حقوق خود  فعالانه سهم مى گيرند؛ به انتخابات سرنوشت ساز است ثبت نام مى کنيم؛ انتخابات هويت ملی ماست" را حمل می کردند.

مريم يکی از اين زنان گفت که بخاطراين  در راهپيمايی تشويقی شرکت کرد که ثبت نام‌کند و در انتخابات شرکت نموده و به کسی رای بدهد که به مشکل جوانان تحصيل کرده رسيدگی کرده و زمينۀ کار را فراهم سازد. 

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر