زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کمیسیون انتخابات در ۲۴ ساعت آینده «تصامیم تازه» در مورد روند انتخابات را اعلام می‌کند

کمیسیون انتخابات در ۲۴ ساعت آینده «تصامیم تازه» در مورد روند انتخابات را اعلام می‌کند

author avatar
8 May 2018 - 20:49
کمیسیون انتخابات در ۲۴ ساعت آینده «تصامیم تازه» در مورد روند انتخابات را اعلام می‌کند
author avatar
8 May 2018 - 20:49

کابل (پژواک، ۱۸ثور ۹۶): محمد اشرف غنی در نشستی با کمشنران کمیسیون انتخابات و سفیران کشورهای خارجی، مسائل انتخابات را مورد قرار داده و گفته شده است که «تصامیم لازم» در این زمینه گرفته شده و به زودی اعلام می‌شود.

 دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری در خبرنامه‌یی که به دسترس آژانس خبری پژواک قرار گرفته، گفته است که این نشست شام امروز در ارگ صورت گرفته است.

گفته شده است که در این نشست کمشنران کمیسیون مستقل انتخابات، سفیران کشورهای مختلف در کابل، نماینده اتحادیه اروپا، نماینده سرمنشی سازمان ملل متحد برای افغانستان و شماری از اعضای حکومت نیز حضور داشته‌اند ودر آن در رابطه به مسایل انتخابات بحث شده است.

در خبرنامه آمده است که در این جلسه پیرامون نصب استیکر‌ها (برچسب) روی تذکره‌ها، تامین امنیت بهتر مراکز ثبت‌نام رای‌دهندگان و تمدید این روند، استخدام کارمندان کمیسیون مستقل انتخابات، ارتقای ظرفیت دارالانشای این کمیسیون، تقویت تیم تخنیکی و مطبوعاتی کمیسیون انتخابات بحث و تصامیم لازم اتخاذ شد.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری خاطر نشان کرده است که جزئیات این تصامیم در ۲۴ ساعت آینده از سوی کمیسیون مستقل انتخابات با مردم شریک می‌ شود.

محمد اشرف غنی گفته است که انتخابات برای حکومت و مردم اولویت اساسی و اصلی می‌باشد و دراین زمینه هیچ‌نوع غفلت وظیفه یی قابل قبول نیست.

رئیس‌جمهور به مسؤلین امنیتی هدایت داده است تا بخاطر تامین هرچه بهتر امنیت مراکز ثبت‌نام رای‌دهند‌گان اقدام کنند و ضمن ارتقاء ظرفیت کاری نیروهای امنیتی، تدابیر لازم را در این راستا روی دست بگیرند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر