زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“مشکل پروازها از افغانستان به کشورهای اروپایی حل شود”

“مشکل پروازها از افغانستان به کشورهای اروپایی حل شود”

author avatar
17 May 2018 - 11:49
“مشکل پروازها از افغانستان به کشورهای اروپایی حل شود”
author avatar
17 May 2018 - 11:49

کابل (پژواک، ٢٧ ثور ٩٧): به ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی وظيفه سپرده شد تا مشکل پروازها از افغانستان به کشورهای اروپایی را حل نماید.

اين مطلب در خبرنامه اى که از سوى ارگ، به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، بيان گرديده است.

در خبرنامه آمده است که نشستی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور، به منظور استماع گزارش کارکردها و پیشنهادات ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی، دایر گردید.

منبع افزود در این نشست که صبح امروز در ارگ ریاست جمهوری انجام شد، ابتدا محمودشاه حبیبی رئیس ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی، ضمن ارائه گزارش از کارکردهای آن اداره، در رابطه به طرح ها و برنامه های آیندۀ خویش معلومات داد.

منبع علاوه کرده است که پس از استماع گزارش متذکره، به ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی وظیفه سپرده شد که به منظور بلند بردن ظرفیت، معیارها و مصئونیت پروازها، توجه بیشتر نماید تا پروازها در داخل و خارج کشور افزایش و توسعه یابد.

منبع نوشته است که اشتراک کنندگان نشست تاکید کردند که ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی، با بلندبردن ظرفیت های تخنیکی، تکمیل نمودن معیارها و تطبیق پلان های عملی، مشکل پروازها از افغانستان به کشورهای اروپایی را حل نماید.

بر بنياد معلومات خبرنامه، همچنان به مسئولین ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی هدایت داده شد تا در همکاری مشترک با کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، روی نهایی سازی مقررۀ کاری شرکت های دولتی و خصوصی کار کند تا در زمینۀ پروازها، سهولت های بیشتر ایجاد گردد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر