زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

با نصب ترانسفرمر جدید ۸۰ درصد مشکلات برق ننگرهار حل شد

با نصب ترانسفرمر جدید ۸۰ درصد مشکلات برق ننگرهار حل شد

author avatar
28 May 2018 - 13:38
با نصب ترانسفرمر جدید ۸۰ درصد مشکلات برق ننگرهار حل شد
author avatar
28 May 2018 - 13:38

جلال آباد (پژواک،۷جوزا۹۷): مقامات ریاست برشنا در ننگرهار می گویند که با نصب ترانسفرمر جدید بیست میگاواته، ٨٠ درصد مشکلات برق این ولایت حل شده است.

آنها می گویند که این، چهارمین ترانسفرمر می باشد که با نصب آن، اندازۀ برق در این ولایت نیز به ۷۵میگاوات رسیده است.

امید صباح رئیس برق ننگرهار، امروز"۷جوزا" به آژانس خبری پژواک گفت که این ترانسفرمر، دیروز در سب استیشن همیشه بهار نصب شد، که علاوه بر مشتریان موجود، به حدود بیست هراز خانوادۀ جدید نیز ازآن برق داده خواهد شد.

وی افزود که این ترانسفرمر، ظرفیت این را نیز دارد که به ده الی دوازده فابریکۀ دیگر در شهرک صنعتی شیخ مصری برق فراهم کند، که بااین کار رقم فبریکه ها در آنجا به ۳۴باب بالا خواهد رفت.

به گفتۀ وی، با نصب این ترانسفرمر، هشتاد در صد مشکل قطع برق در شهر جلال آباد حل خواهد شد و جهت حل بقیۀ مشکلات نیز تلاش برای ساخت یک بند در کامه و ایجاد شبکۀ برق سولرى در ولسوالی رودات آغاز شده است.

صباح، از مقامات شرکت برشنای کندهار نیز تشکر کرد که با آنها در نصب این ترانسفرمر تخنیکی همکاری نموده اند.

در همین حال، انجنیر سیداکرام نمایندۀ مردم ننگرهار در ولسی جرگه، نصب این ترانسفرمر را برای حل مشکلات برق باشندگان شهر جلال آباد، یک اقدام خوب دانسته گفت که حکومت مرکزی، باید پلانهای دایمی را برای حل مشکل برق این ولایت عملی کند.

به گفتۀ وی، اینجا زمینۀ خوب برای فابریکه ها فراهم شده و اگر مشکل برق آنها حل شود، پس با ایجاد فابریکه های جدید، برای هزاران تن زمینۀ کار فراهم خواهد شد.

قابل ذکر است که قبل از این نیز شهر جلال آباد، همه ساله در فصل تابستان با مشکل کمبود برق مواجه میشد، و مردم گاهگاهی به سبب قطع شدن لین های برق، برای چند روز بدون برق می ماندند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر