زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

زنان خوست: برای ما تذکره داده نمی شود

زنان خوست: برای ما تذکره داده نمی شود

author avatar
3 Jun 2018 - 19:02
زنان خوست: برای ما تذکره داده نمی شود
author avatar
3 Jun 2018 - 19:02

خوست( پژواک، ۱۳جوزا ۹۷): مسؤلین ریاست زنان خوست و برخی زنان دیگراین ولایت می گویند که برای آنها تذکره داده نمی شود.

زنان متذکره که شمار آنها به ده ها تن می رسد امروز در یک نشست اعتراضی، اداره توزیع تذکره را متهم کردند که در توزیع تذکره برای زنان کارشکنی می کنند.

معترضان می گویند که اداره توزیع تذکره، به دستور برخی افراد مشخص، به طورعمدی زنان مانع شرکت زنان در روند انتخابات می شود.

آنها با سردادن شعارهایی، ازحکومت تقاضا داشتند تا مسؤلین توزیع تذکره را تحت تعقیب عدلی قرار دهد.

روشن، از جمله این معترضان گفت که  اکثر زنان این ولایت ازگرفتن تذکره محروم مانده و از اداره توزیع تذکره می خواهند تا این روند را تمدید کند.

وی گفت:" این پروسه را باید یک ماه دیگرتمدید کنند تا همه تذکره اخذ کنن. ما خواهان کسب حقوق خود هستیم، اگرتذکره نداشته باشیم هرگزپیشرفت کرده نمی توانیم، تذکره حق ماست که باید داشته باشیم."

نسیمه، یکی دیگر از این زنان گفت که همان طور که به مردان تذکره داده می شود ما هم جزو این جامعه هستیم و به هر قیمت که باشد باید از حقوق خود مستفید شویم.

وی افزود:"انتخابات آینده برای ما حایزاهمیت است ما قصد داریم تا کاندید خود را انتخاب کنیم تا آینده ما و فرزندان ما را رقم بزند، سرنوشت کشور ما را تعیین کند و آینده ما به همین رهبران گره خورده است."

همچنان ملالی ولی، رئیس امورزنان خوست گفت که روند توزیع تذکره برای زنان دراین ولایت خیلی کمرنگ است و ازمسؤلین ذیربط می خواهد این روند را تسریع ببخشند.

وی افزود:" انتخابات آینده با کاستی های زیادی همراه خواهد بود زیرا زنان در آن سهم ندارند و به زنان په چشم حقارت دیده می شود، درخوست دربخش توزیع تذکره برای زنان هیچ اقدامی صورت نگرفته است و ما خواهان ایجاد تغییرات دراداره ولایتی توزیع تذکره هستیم."

درعین حال افضل فطرت، رئیس اداره ولایتی توزیع تذکره، درگفتگو با پژواک اتهام های وارد شده بر این اداره را بی بنیاد خواند و گفت که تا روز گذشته درخوست ۳۲هزارتذکره توزیع شده که ازآن جمله ۲۴هزارتن برای زنان بوده است.

وی افزود:" کسانی که اکنون انتقاد می کنند ازسوی نامزدان انتخابات تشویق به این کار شده اند و دریک مکان تجمع زنان را برپا کرده و خواهان مرکز ویژه برای توزیع تذکره می باشند این کاراز دست ما بر نمی آید، تیم ما درخدمت مردم است نه کاندیدها."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر