زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ستانکزی: از بازی تست با هند هیچ نگران نیستیم

ستانکزی: از بازی تست با هند هیچ نگران نیستیم

author avatar
13 Jun 2018 - 18:05
ستانکزی: از بازی تست با هند هیچ نگران نیستیم
author avatar
13 Jun 2018 - 18:05

کابل (پژواک، ۲۳جوزا ۹۷): اصغر ستانکزی کپتان تیم ملی کرکت افغانستان می گوید که برای بازی تست با هندوستان، آمادگی کامل گرفته و هیچگونه نگرانی ندارند.

ستانکزی این اظهارات را امروز، به تاریخ ۲۳جوزا، پیش از آغاز بازی تست با هند، درجریان یک نشست خبری درشهر بنگلور ابراز داشت.

افغانستان که به تازه گی عضویت کامل شورای کرکت جهانی را کسب کرده، فردا ۲۴ جوزا نخستین رقابت تست خود را با تیم هندوستان، به نمایش خواهد گذاشت.

اصغر ستانکزی در پاسخ به یک پرسش خبرنگارهندی گفت: "هیچ نوع نگرانی ندارد، ما از هر لحاظ آماده استیم و در این جا هم تمرینات زیاد انجام داده ایم."

نامبرده گفت که افغانستان  در داخل و خارج از کشور، ضمن اجرای بازی های بیست اوره و یک روزه کرکت، در بازی های چهار روزه نیز اشتراک کرده و برای کرکت تست کاملا آماده اند.

موصوف علاوه کرد که توپ اندازان(بالران) بطی افغانستان نسبت به توپ اندازان هندوستان قوی اند و ابراز امیدواری کرد که راشد، مجیب و نبی کمال ظرفیت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ستانکزی گفت که آنها فردا به روحیه عالی وارد میدان می شوند،  بدون هراس و نگرانی بازی خود را انجام خواهند داد.

نامبرده درپاسخ به پرسش دیگر گفت تیم افغانستان به اساس توانمندی خود امروز به این مقام نایل شده، از روی توانایی های خود حاضر است تا در رقابت تست نیز توانمندی خود را ثابت سازد.

کپتان تیم  کرکت افغانستان می گوید که سیستم کرکت داخلی در کشور تقویه است و بسا بازیکنان مطرح، از آن به تیم ملی کرکت راه یافته اند.

اصغرستانکزی گفت که بازی تست، برای آنها یک آرزو و رویا بود که خوشبختانه این رویا فردا به واقعیت مبدل شده و تعبیرش تحقق می یابد.

نامبرده از بازیکنان سابقه کرکت  نیز ابراز امتنان کرد که با تلاش های شان این رویای رنگین افغانستان را به حقیقت تبدیل نمود.

 کپتان تیم ملی گفت که افغانستان، افزون بر داشتن توپ اندازان سپینر، توپ اندازان سریع ورزیده نیز دارد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر