زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

وضع قیود بر تردد موترسایکل ها در ننگرهار حوادث ترافیکی در ایام عید را کاهش داده است

وضع قیود بر تردد موترسایکل ها در ننگرهار حوادث ترافیکی در ایام عید را کاهش داده است

author avatar
18 Jun 2018 - 19:03
وضع قیود بر تردد موترسایکل ها در ننگرهار حوادث ترافیکی در ایام عید را کاهش داده است
author avatar
18 Jun 2018 - 19:03

جلال آباد (پژواک، ۲۸جوزا ۹۷): مسئولین ولایت ننگرهار می گویند که وضع قیود برگشت و گذار موترسایکل ها دراین ولایت، سبب شده تا در سه روز عید، حوادث ترافیکی اندک در ننگرهار ثبت گردد.

آنان می گویند که در اعیاد گذشته در پی حوادث ترافیکی ده ها تن کشته و زخمی شدند؛ اما  در سه روز عید امسال، صرف ۱۱ تن در امتداد شاهراۀ کابل- جلال آباد مجروح شده و به شفاخانه حوزوی جلال آباد انتقال یافته اند.

انعام الله میاخیل مسئول مطبوعاتی ریاست صحت عامه ننگرهار، به تاریخ ۲۸ جوزا، به آژانس خبری پژواک گفت که دراین ولایت در سه روز عید، صرف ۱۱ مجروح به شفاخانه انتقال گردیده که ۵ تن آنها زنان اند.

موصوف افزود که در ایام عید سال های گذشته، به سبب حوادث ترافیکی، ده ها زخمی به نزد آنها انتقال می یافتند؛ اما دراین عید حوادث ترافیکی خیلی کم بود.

یک منبع باوری مدیریت ترافیک ننگرهار که از گرفتن نامش ابا ورزید، به پژواک گفت که در سه روز عید، هیچ حادثه ترافیکی را بررسی نکرده اند.

منبع متذکره گفت: "شاید برخی حوادث واقع شده، توسط مردم حل شده باشند؛ اما هیچ حادثه به ما محول نشده است و نه هم درساحه شهر کدام حادثه رخ داده است."

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار، به آژانس پژواک گفت که وضع قیود برگشت وگذار موترسایکل ها سبب شده تا حوادث ترافیکی دراین ولایت کاهش یابد.

نامبرده افزود که درعیدهای گذشته، بیشتر حادثات ترافیکی به سبب سرعت بیش ازحد موترسایکل ها رخ می داد؛ اما دراین عید که موترسایکل ها متوقف شده؛ حوادث ترافیکی نیز با آن نزول کرده است.

باشندگان ننگرهار هم از وضع قیود بر گشت وگذار موترسایکل ها که باعث کاهش حوادث ترافیکی شده خرسنداند و تقاضا دارند که والدین باید به فرزندان شان اجازه ندهند تا موترسایکل ها را تیز برانند.

شایان ذکراست که درسه روز عیدگذشته، به اثر حوادث ترافیکی، حدود ۴۰ زخمی به شفاخانه حوزوی انتقال داده شده بودند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر