زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک دخترجوان دريک محکمه صحرايى درغور شلاق زده شده است

يک دخترجوان دريک محکمه صحرايى درغور شلاق زده شده است

author avatar
28 Jun 2018 - 12:41
يک دخترجوان دريک محکمه صحرايى درغور شلاق زده شده است
author avatar
28 Jun 2018 - 12:41

فيروزکوه(پژواک،٧سرطان٩٧):منابع محلى در ولايت غور مى گويندکه طالبان يک دختر جوان را در ولسوالى شهرک اين ولايت به اتهام فرار از منزل در يک محکمه صحرايى ٣٠ تازیانه (دوره) زده اند.

در يک نوار ويديويى که تازه به نشر رسيده و در صفحات اجتماعى دست بدست مى شود ديده مى شود که يک دخترجوان ازسوى افرادى که گفته شده  اعضاى گروه طالبان اندشلاق زده مى شود.

مقامات امنيتى در ولسوالى شهرک ولايت غور مى گويدکه حدود يکماه قبل يک دختر ١٨ ساله در روستای خره سنگ ولسوالی شهرک از سوی ملا گل محمد و الله گل از قوماندنان گروه طالبان آن منطقه شلاق زده شده است.

ضیاالحق خشنود قوماندان امنيه پولیس ولسوالی شهرک ولايت غور می گوید که این دختر به جرم فرار از منزل توسط طالبان در روستای خره سنگ آن ولسوالی شلاق زده شده است.

وی مى افزايد:"ای دختر یک سال پیش به یک بچه داده شده بود اما این دختر از منزل فرار کرد که بعدا بزرگان و موسفیدان منطقه طلاق اوره گرفتند، باز پدر ای دختر در ماه روزه بنا به خواست طالبان او ره برده به پیش ملاگل محمد و الله گل و این دختر را میخواستند در آغاز سنگسار کنند اما آنان باز وی را به جرم فرار از منزل شوهرش سی شلاق زدند، و اکنون این دختر در یک ساحه زيرحاکميت دولت به سرمى برد ."

به گفته منابع محلی،روستای خره سنگ ولسوالى شهرک ولايت غور از چندین سال به اینسو در زیرحاکميت طالبان است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر