زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رییس اجرائیه کشور با الیس ویلز معاون وزارت خارجه امریکا دیدار کرد

رییس اجرائیه کشور با الیس ویلز معاون وزارت خارجه امریکا دیدار کرد

author avatar
30 Jun 2018 - 18:27
رییس اجرائیه کشور با الیس ویلز معاون وزارت خارجه امریکا دیدار کرد
author avatar
30 Jun 2018 - 18:27

کابل (پژواک، ٩ سرطان ٩٧): رییس اجرائیه کشور، با الیس ویلز معاون وزارت خارجۀ امریکا در مورد پروسۀ صلح، امنيت و روابط دو کشور صبحت نمود.

فريدون خوځون مشاور مطبوعاتى رياست اجرائيه، امروز ٩ سرطان به آژانس خبرى پژواک گفت که  خانم الیس ویلز معاون وزارت امور خارجۀ ایالات متحدۀ امریکا در امور جنوب آسیا با داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرائیه افغانستان ديدار نمود.

منبع ميگويد که رییس اجراییه در این نشست تشریف آوری خانم ویلز را به کابل خیرمقدم گفت و تصویر روشنی از وضعیت سیاسی-نظامی در افغانستان ارایه کرد و خانم ویلز را در جریان گام‌های حکومت در راستای تأمین صلح قرارداد.

خانم ویلز در این نشست، با اعلان پشتیبانی کشورش از افغانستان، از تلاش‌های حکومت وحدت ملی برای دست‌یافتن به صلح حمایت خود را اعلان کرد و ابراز امیدواری نمود که تلاش‌های مشترک زمینه‌های استقرار صلح را در افغانستان و در منطقه فراهم سازد.

در این نشست؛ همچنان روابط دو جانبه و همکاری‌های مشترک افغانستان و ایالات متحدۀ امریکا، روابط منطقوی افغانستان و رابطه با پاکستان، گام‌های مؤثر برای مبارزه با دهشت‌افگنی، برگزاری انتخابات سالم و با اعتبار و راه‌های توسعۀ تجارت و همکاری منطقوی به بحث گرفته شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر