زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

زنان در هرات دريک حرکت تشويقى بخشهاى از شهر را پاک کارى کردند

زنان در هرات دريک حرکت تشويقى بخشهاى از شهر را پاک کارى کردند

author avatar
9 Jul 2018 - 16:02
زنان در هرات دريک حرکت تشويقى بخشهاى از شهر را پاک کارى کردند
author avatar
9 Jul 2018 - 16:02

هرات (پژواک،١٨سرطان٩٧): ده ها زن نارنجى پوش در ولايت هرات، در يک حشرعمومى با همکارى شاروالى اين ولايت، بخش هايى از شهر را پاک کارى کردند.

این شمار بانوان، امروز در پارک ترقی شهر هرات گردهم آمدند و بخش هايی از جاده‌ها، داخل جوی ها، پارک ها و بلوارهای داخل شهر را از وجود زباله‌ها پاک کاری نمودند.

پروین هاشم زاده مسئول راه اندازی این برنامه گفت که این برنامه، زیرنام «شهرسبزوپاک» راه اندازی شده است که در آن، بیش از ٣٠٠ زن شرکت کرده اند .

وی هدف از راه اندازی این برنامه را ترویج فرهنگ شهرنشینی و همکاری شهریان هرات برای پاک نگهداشتن شهر از وجود زباله ها خواند.

وی افزود: "به تعداد ٣٠٠ خانم دراین برنامه شرکت کردند تا فرهنگ شهرنشینی را ترویج کنند و به خانواده ها بفهمانند که درپاکی وصفايى شهر و خانه شان همکار باشند و زباله های شان را به داخل جوی ها و جاده ها نیندازند."

موصوف همچنان بیان کرد که درکنارپاکی بخش هايی از شهر، اعضای تیم شان به دروازه خانه ها میروند و به خانواده ها در مورد حفاظت ازمحیط زیست و بسته بندی زباله ها اطلاع رسانی می کنند.

او افزود که اين زنان همچنان درکنار پاکی شهر، درختان را آبیاری می کنند تا از خشکیدن جلوگیری شود.

فاطمه یک تن از زنان شرکت کننده دراین برنامه گفت که آنان تلاش می کنند با اشتراک دراین برنامه، زنان دیگر را نیز تشویق کنند تا در کنار مردان، در پاکی شهر سهم بگیرند.

او افزود: "در شرایط فعلی، کاری که زنان می توانند بکنند مردان نمیتوانند، بناءً وقتیکه زنان دوشادوش مردان کار بکنند، شهرما همیشه پاک خواهد شد."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر