زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

افراد مسلح در بامیان چهار غیرنظامی را ربودند

افراد مسلح در بامیان چهار غیرنظامی را ربودند

author avatar
10 Jul 2018 - 17:22
افراد مسلح در بامیان چهار غیرنظامی را ربودند
author avatar
10 Jul 2018 - 17:22

باميان(پژواک،١٩سرطان٩٧): منابع محلى در ولايت باميان مى گويند که افراد مسلح، چهارغيرنظامى را از ولسوالى شيبر اين ولايت ربوده اند.

سید حسین یکی از باشنده های محل به آژانس خبرى پژواک گفت که شب هنگام، افراد مسلح در قریه جوزار برگلیچ مربوط ولسوالی شیبر بامیان یورش برده، چهارتن از ساکنین این قریه را به جای نا معلوم  با خود بردند.

موصوف علاوه کردکه اين موضوع، با نهادهاى امنيتى باميان شريک ساخته شده است؛ اما تا هنوز از سرنوشت اختطاف شده ها خبرى در دست نيست.

وی به نقل از مردم قريه گفت که رباینده گان، طالبان مسلح بودند که از طرف تاله وبرفک از طریق منطقه جلمش آمده و چند تن از ساکنین منطقه را با خود بردند .

اين مرد افزود که  اختطاف شده گان؛ شاه علی داد، علی حسین، فاضل و سید منور نام دارند و هیچ کدام آنان شغل دولتی ندارد و پيشۀ دهقانى دارند.

ابوذرعلی یار قوماندان امنیه ولسوالی شیبر به پژواک گفت: "در پی اختطاف چهار نفر، نیروهای امنیتی اعم از واکنش سریع، امنیت ملی وقوماندانی امنیه در جستجو هستیم، ولی تا هنوز نشانی از آنان پیدا نکردیم."

وی افزود که تا هنوز مشخص نیست که ساکنین این قریه، توسط چه کسانی ربوده شده و در این مورد بررسی ها ادامه دارد.

این مقام پوليس گفت: "ما فعلا با پرسونل نیروهای امنیتی در کوه های نزدیک به  ولسوالی تاله وبرفک ولایت بغلان قرار داریم؛ اما تا فعلا ردی از رباینده گان واختطاف شده ها را پیدا نکرده ایم."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر