زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

برخی ورزشکاران، معرفى سرمربی جدید تیم ملی فوتبال را سلیقه ای خواندند

برخی ورزشکاران، معرفى سرمربی جدید تیم ملی فوتبال را سلیقه ای خواندند

author avatar
10 Jul 2018 - 16:14
برخی ورزشکاران، معرفى سرمربی جدید تیم ملی فوتبال را سلیقه ای خواندند
author avatar
10 Jul 2018 - 16:14

کابل (پژواک، ۱۹سرطان۹۷): سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشور، امروز در حالی معرفی شد که برخی ورزشکاران با راه اندازی تظاهرات، گزینش او را سلیقه ای خواندند و خواستار برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون شدند.

انوش دستگیر ٢٨ ساله بازیکن پیشین و کمک مربی سابق تیم ملی افغانستان، امروز به طور رسمی به حیث سرمربی تیم ملی فوتبال کشور معرفی شد.

به اساس معلومات فدراسيون فوتبال، انوش دستگیر در طول پانزده سال فوتبال را به شکل مسلکى در کشور هالند آموزش دیده و در لیگ های مختلف این کشور به حیث بازیکن، سرتيم و مربی حضور داشته است.

کرام الدین کریم ريیس فدراسیون فوتبال کشور، امروز در یک نشست خبری، دستگیر را در عوض اوتو فيستر آلمانى، به حيث سرمربی جدید تیم ملی معرفی کرد.

وى گفت که دستگيرُ مدارک بالايی از فدراسيون فوتبال جهانى (فیفا)، کنفدراسیون فوتبال اروپا و آسیایی دارد.

او افزود: "تصمیم داشتیم که یک مربی جدید و با تجربه را به خاطر بلند بردن ظرفیت بازیکنان پیدا کنيم و با همکاری اين مربی، شاهد یک تیم ملی قوی و با تجربه خواهیم شد، تا بتوانیم به نتایج خوبی در مسابقات رسمی و دوستانه که در آینده هاى نزدیک داریم، دست یابیم."

وى گفت که نخستين مسابقه تيم ملى کشور، به مربى گرى دستگير با تيم ملى کشور فلسطين در ٢٨ اسد در افغانستان برگزار مى شود.

کریم افزود: "اوتوفیستر آلمانی مربی پیشین تیم ملی فوتبال بنا بر مشکلات صحی که داشت، از مدیریت تیم ملی استعفاء نموده و زمینه را مساعد ساخت تا یک جوان افغان را در راس تیم قرار دهیم."

انوش دستگیر نیز با ابراز خرسندی از معرفی اش به عنوان سرمربی تیم ملی افغانستان، گفت که تلاش می کند ضمن تمرین و آموزش تخنیک های خوب به بازیکنان، در زمینه بلند بردن روحیۀ آنان نیز کار کند.

وی افزود: "تلاش می کنم تا یک تیم متحد و مسئولیت پذیر را به وجود بیاورم  و به خاطر ایجاد تیم، اکثریت کشورهايی را که بازیکنان افغان در آن حضور دارند، سفر خواهم کرد و بهترین ها را از میان آنان برای تیم ملی انتخاب خواهم کرد."

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال گفت که به زودی شاهد تغییرات گسترده در چهره های بازیکنان تیم ملی فوتبال خواهید بود و همچنان تیم ملی ۲۳ سال را نیز دوباره فعال می سازد.

در همین حال، شماری از مسئولان فدراسیون فوتبال و فوتبالیستان همزمان با معرفی جدید تیم ملی فوتبال در مقابل دروازه فدراسیون فوتبال، دست به تظاهرات زده و خواستار برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون شدند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر