زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

قراردادهای بازسازی میان وزارت فواید عامه و نمایندگان شرکت خصوصی امضا شد

قراردادهای بازسازی میان وزارت فواید عامه و نمایندگان شرکت خصوصی امضا شد

author avatar
11 Jul 2018 - 17:05
قراردادهای بازسازی میان وزارت فواید عامه و نمایندگان شرکت خصوصی امضا شد
author avatar
11 Jul 2018 - 17:05

کابل (پژواک،٢٠ سرطان ٩٧): قرارداد مطالعه و دیزاین بازسازی اساسی شاهراه سالنگ، ساخت يک پل در بغلان، و ده پلچک با يک ديوار استنادى در بدخشان، به هزينۀ مجموعى حدود ٤٤٥ ميليون افغانى امضا شد.

در خبرنامه وزارت فوايد عامه آمده است که اين قراردادها، امروز ميان يما يارى وزير فوايد عامه و نماينده گان شرکت هاى خصوصى تطبيق کننده در کابل امضا شدند.

منبع نوشته است که قرارداد مطالعات و دیزاین بازسازی اساسی شاهراه سالنگ با شرکت ساختمانى بين المللى خطیب العالمى، کار ساخت يک پل به طول ٣٣ متر در ولايت بغلان با شرکت ساختمانى داخلى (بیروی)، و کار ساخت ١٠ پلچک و ١٥٠ متر ديوار استنادى در ولايت بدخشان با شرکت ساختمانى داخلى مير زيدالله امضا شده است.

منبع در مورد پروژه مطالعه و دیزاین بازسازی اساسی شاهراه سالنگ گفت که ٨٦ کيلومتر شاهراه سالنگ از ولايت پروان تا ولايت بغلان، به کمک بيش از ٥.٧٧ ميليون دالر امريکايى (حدود ٤١٧ ميليون افغانى) در ١٢ ماه از سوى شرکت خطيب العالمى در همکارى با شرکت افغانى تکنالوجيست (TI) تکميل خواهد شد.

در خبرنامه آمده است که به اساس قراردادى که با شرکت داخلى بيروى امضا شده است، پلى به طول ٣٣ متر وعرض ده و نيم متر که دره قلات را با سرک عمومی خنجان – بنو وصل می کند و بالای دریای اندراب اعمار می گردد، به هزينه  بيش از ١٦،٦ ميليون افغانى از بودجه وزارت فوايد عامه، ساخته مى شود.  

 در خبرنامه آمده است که با اعمار این پل، محصولات زراعتی دره قلات به زود ترین فرصت به مارکیت ها انتقال خواهد یافت.  

به اساس معلومات منبع؛ به اساس قراردادى که با شرکت ساختمانى داخلى مير زيدالله امضا شد، ده پلچک به طول مجموعى ٨٠ متر و ١٥٠ متر دیوار استنادی به ارتفاع نزديک به ٦ متر در ولسوالى کران منجان ولایت بدخشان، به هزينه مجموعى بيش از ١١،٦ ميليون افغانى از بودجه حکومت در يک سال اعمار مى گردد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر