زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ولسى جرگه سرپرست شاروالى کابل را به څارنوالى معرفى مى کند

ولسى جرگه سرپرست شاروالى کابل را به څارنوالى معرفى مى کند

author avatar
11 Jul 2018 - 15:11
ولسى جرگه سرپرست شاروالى کابل را به څارنوالى معرفى مى کند
author avatar
11 Jul 2018 - 15:11

کابل(پژواک،٢٠ سرطان ٩٧): کميسيون تفتیش مرکزی ولسی جرگه، سرپرست شاروالى کابل را به دنبال شکايت مردم از خلاف ورزى هاى او و عدم حضور در نشست اين کميسيون، فردا به څارنوالی معرفی می کند.

اما سرپرست شاروالى کابل، اين اقدام را سليقه يى و توطيه عليه خود مى داند.

عبدالحفیظ منصور رییس کميسيون تفتیش مرکزی ولسی جرگه، امروز در یک نشست خبری در کابل گفت که از آغاز سال ١٣٩٧، شماری از اهالی دشت برچی مربوط به حوزه سيزده هم شهر کابل، ضمن شکایت از عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل، مدعی شده اند که سرپرست شاروالى کابل، ماسترپلان را در بدل پول تغییر داده است.

او بدون ارايه جزييات در اين مورد افزود: «این باشنده گان ادعا دارند، سرکی که قرار است شاروالی کابل در آنجا احداث کند، خلاف ماسترپلان می باشد و در این خلاف ورزی پول گرفته شده و آن ها آماده هستند که این موضوع را در محکمه ثابت کنند.»

منصور به نقل از شکايت کننده گان گفت که با تغییر ماسترپلان، بیش از ٢١٠ خانه مسکونی ویران می شود و شاروالى، خلاف قانون استملاک حاضر به پرداخت قيمت اين منازل نمى باشد.    

موصوف تصریح نمود که کميسيون تفتیش مرکزی ولسی جرگه، حبيب زى را چندین بار در پیوند به شکايت هاى يادشده مردم فرا خوانده؛ اما او هیچگاه حاضر نشده است تا به این نگرانی ها پاسخ دهد.

وی گفت: «روز گذشته در جلسه کمیسیون تفتیش مرکزی، شهردار(شاروال) به عنوان یک شخص فاسد و قانون شکن شناخته شد و به خاطر این تخلفات غیرقانونی اش، فردا رسماً از سوی کمیسیون تفتیش مرکزی و نظارت بر اجرای قانون، به څارنوالی معرفی می شود.»

آژانس خبری پژواک با تماس های مکرر موفق به دریافت پاسخ از سوی شاروالی کابل نشد؛ اما عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل، امروز در حاشیه یک نمایشگاه به رسانه ها در مورد تصميم يادشده ولسى جرگه گفته است که این تصمیم ها، سلیقه یی است و برخى اعضاى ولسى جرگه، زمانی که به اهداف شان نمى رسند سر و صدا مى کنند و  دست به توطئه می زنند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر