زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

پس از اعلام فهرست نامزدان صدها مورد شکایت و اعتراض درکمیسیون ثبت شده است

پس از اعلام فهرست نامزدان صدها مورد شکایت و اعتراض درکمیسیون ثبت شده است

author avatar
12 Jul 2018 - 10:47
پس از اعلام فهرست نامزدان صدها مورد شکایت و اعتراض درکمیسیون ثبت شده است
author avatar
12 Jul 2018 - 10:47

کابل(پژواک،٢١سرطان ٩٧): مسوولان کمیسیون شکایات انتخاباتی می گویند که پس از اعلام فهرست ابتدایی نامزدان  ولسی جرگه تا اکنون حدود ٦٠٠ مورد شکایت و اعتراض در دفتر مرکزی ودفاتر ولایتی این کمیسیون ثبت شده است .

علی رضا روحانی منشی و سخنگوی کمیسیون شکایات انتخاباتی، امروز به آژانس خبری پژواک گفت که پس از نشر فهرست ابتدایی نامزدان ولسی جرگه در دوازدهم سرطان، تا دیروز چهارشنبه (٢٠ سرطان) حدود ششصد مورد شکایت و اعتراض در خصوص این  نامزدان شامل فهرست ثبت شده است.

به گفته او،  برخى شکایت ها و اعتراض ها درموردنامزدان شامل فهرست وتعداد ديگردرخصوص کسانی ثبت شده که از فهرست ابتدایی حذف شده اند.

بر اساس قانون انتخابات، نامزدانی که واجد شرایط نامزدی در انتخابات شناخته نشوند، دو روز فرصت دارند که اعتراض خویش را در کمیسیون شکایات انتخاباتی درج کنند، اما افرادی عادى مى توانند درمورد نامزدان شامل فهرست تا دو هفته پس از اعلان فهرست ابتدایی شکایت ‌شان را درج کنند.

فهرست ابتدایی نامزدان ولسی جرگه ٩ روز پیش (دوازدهم سرطان) اعلام شد.

کمیسیون شکایات انتخاباتی، پس از نشر فهرست ابتدایی به درج شکایت ‌ها آغاز کرده است و  قرار است این کمیسیون در یازدهم اسد نتایج نهایی را دوباره به کمیسیون مستقل انتخابات بفرستد.

مقام‌ های کمیسیون شکایات انتخاباتی همچنان می‌ گویند که به هدف بررسی پیشینۀ جرمی، نام همه‌ نامزدان به لوی څارنوالی نيز فرستاده شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر