زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

چهارتُن ادويه و مواد تاریخ گذشته حریق گردید

چهارتُن ادويه و مواد تاریخ گذشته حریق گردید

author avatar
12 Jul 2018 - 17:19
چهارتُن ادويه و مواد تاریخ گذشته حریق گردید
author avatar
12 Jul 2018 - 17:19

چاریکار(پژواک، ۲۱ سرطان ۹۷): ریاست صحت عامه ولایت پروان ازحريق دو تن ادويۀ تاریخ گذشته و دو تن مواد خوراکی تاریخ گذشته درآنولايت خبرداد.

عبدالخلیل مصدق رییس صحت عامه ولایت پروان به آژانس خبرى پژواک گفت که اين مقدار ادويه ومواد خوراکى بى کيفيت درجريان مدت سه ماه گذشته جمع آورى شده است .

موصوف می گوید:" اداره قوانین صحی اين رياست همه روزه درجريان بررسى ادویه تاریخ گذشته و مواد خوراکی را ازدوکان ها جمع آوری نموده ، افراديکه به قانون پابندی نداشته باشند جریمه نقدى ويا هم دوکان آن ها مسدود ميگردد  ."

فضل الدین عیار والی پروان که برنامۀ حریق اين مقدار ادویه و مواد تاریخ گذشته حضور داشت از ریاست صحت عامه این ولایت خواست تا روند جمع آورى داروهای بی کیفیت و تاریخ گذشته را ادامه دهند.

او همچنان به نیروهای امنیتی این ولایت دستور داد تا فروشندگان داروهای تاریخ گذشته و بی کیفیت را دستگیر و به پنجه قانون بسپارند.

در حالی این کمپاین برای جمع آوری داروهای بی کیفیت و تاریخ گذشته در ولایت پروان راه اندازی می گردد که مردم اين ولايت همواره از موجودیت داروهای تاریخ گذشته و بی کیفیت در دواخانه ها شکایت کرده و مسوولان را در زمینه جمع آوری آن به کوتاهی متهم کرده اند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر