زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

يک مرکز براى مهاجرين در ولايت نيمروزساخته مى شود

author avatar
16 Jul 2018 - 15:03
author avatar
16 Jul 2018 - 15:03

زرنج (پژواک،٢٥سرطان٩٧): کار ساخت مرکز "شناسائی و تثبیت هویت مهاجرین و عودت کننده گان" در اين ولايت، به هزينه بيش از ٦٠٠ هزار دالر امريکايى، امروز آغاز و تا چهارماه آينده به پايه اکمال ميرسد.

انجنیر محمد سمیع والی نیمروز، ساخت مرکز عودت مهاجرین را گامی در مسیر پیشرفت و آبادی دانسته، ابراز امیدواری نمود تا با ساخت این مرکز، مشکلات بخش عودت و مهاجرین مرفوع گردد.

وى علاوه کرد که مشکلات زیادی در بخش مهاجرین وجود دارد و حکومت وحدت ملی، در تلاش است تا با برطرف ساختن این مشکلات، زمینۀ عودت با عزت مهاجرین را فراهم نماید.

گفتنى است که مرکز شناسائی و تشخیص هویت مهاجرین و عودت کننده گان، مجهز با بخش های مختلف از جمله (بخش تداوی مریضان، مساجد مردانه و زنانه، آشپزخانه و بخش های جداگانه استراحت برای مهاجرین) میباشد.

حاجی صافی رئيس امور مهاجرين و عودت کنندگان گفت که مرکز شناسائی تشخیص هویت مهاجرین و عودت کننده ها که کار آن روز گذشته آغاز شد، در سه  بخش(بخش مردانه، زنانه و اطفال) با هزینه بيش از ٦٠٠ هزار دالر امريکايى ساخته مى شود.

موصوف گفت که پول اين پروژه، ازسوى دفتر IOM پرداخت مى گردد، که در مدت چهار ماه کار آن تکميل  و به بهره بردارى سپرده مى شود.

همچنان وی علاوه کرد که این مرکز، دارای بخش تداوی زخميان و مریض های عودت کننده نیز مى شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر