زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ده ها پروژه در ولايت نيمروز عملى مى گردد

ده ها پروژه در ولايت نيمروز عملى مى گردد

author avatar
17 Jul 2018 - 13:05
ده ها پروژه در ولايت نيمروز عملى مى گردد
author avatar
17 Jul 2018 - 13:05

زرنج (پژواک،  ٢٦سرطان٩٧): با عملى شدن ٣٨ پروژۀ توسعوی که امروز در ولسوالی چهاربرجک  ولایت نیمروز کار آن آغاز گرديد، براى يکهزار تن زمينۀ کار مهيا، و صدها خانواده از مزاياى آن مستفيد مى شوند.

انجنیر محمد سمیع والی نیمروز، در آغاز کارعملى اين پروژه ها گفت که اين پروژه براى اشتغال زايى جوانان آن ولايت، خيلى موثر مى باشد.

اين مقام بلند پايۀ ولايت نيمروز، نقش مردم را در حفظ و مراقبت از زیربناها مهم خواند و از مردم خواست تا در همکاری با حکومت محلی، در ساخت و بازسازی اين ولایت سهم اساسى بگيرند.

انجنیر فرید عظیم رئیس احیا و انکشاف دهات ولايت نيمروز گفت که با تطبيق اين پروژه ها که شامل برنامۀ ملى ميثاق شهروندى وزارت احيا و انکشاف دهات مى باشد، تغییرات عمده ای در زندگی شمارى از مردم در ولسوالی ها صورت خواهد گرفت.

منبع افزود که با آغار کار این پروژها، برای دست کم يکهزارتن فرصت کارى آماده گرديده و ١٣٤٨ خانواده ازمزاياى آن مستفيد مى شوند.

بربنياد معلومات منبع، در قالب این پروژه ها سيستم برق سولری، ذخیرۀ آب و چاه هاى آب بمبه ای با بودجۀ بیش از ٥٠ میلیون افغانى به مرحلۀ اجرا گذاشته مى شود.

محمد عارف از باشنده های ولسوالی چاربرجک به پژواک گفت که اگر طبق قرارداد و معیارهای ذکر شده، این پروژه ها ساخته و تحویل داده شود، در زنده گی مردم این ولسوالی تغيیر خوبی رونما خواهد شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر