زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سه تن به اتهام اختطاف یک کودک به ١٥ و ١٢ سال حبس تنفیذی محکوم شدند

سه تن به اتهام اختطاف یک کودک به ١٥ و ١٢ سال حبس تنفیذی محکوم شدند

author avatar
17 Jul 2018 - 18:58
سه تن به اتهام اختطاف یک کودک به ١٥ و ١٢ سال حبس تنفیذی محکوم شدند
author avatar
17 Jul 2018 - 18:58

چاريکار (پژواک، ٢٦ سرطان ٩٧): مسئولان محکمه ابتدايی شهری ولایت پروان میگویند که سه تن به اتهام اختطاف یک کودک شش ساله در پروان، به ١٥ و ١٢ سال حبس تنفیذی محکوم به مجازات شدند.

عبدالواسع صدیقی څارنوال تحقیقات امنیت ملی پروان، پرونده های سه تن از متهمین را به خوانش گرفت و گفت: "یک کودک شش ساله به نام عمر که از سوی سه اختطافچی به تاریخ ٢ دلو سال ١٣٩٦ به قصد باج گیری زمانيکه این کودک صبح وقت به سوی مسجد روان بود، اختطاف گردید."

وى افزود: "این کودک به مدت ١٥ روز در یک جای نامعلوم به نزد رباینده گان نگهداری میشد که سر انجام در بدل ٢٤هزار دالر امریکايی این کودک را رها کردند."

اسما سادات وکیل مدافع نوید و منگل گفت که برای موکلینش نظر به قانون ناوقت وکیل گرفته شده و همچنان به اوراق آنها که اقرار شان گرفته شده، دقیق صورت نگرفته و منکر از این جرم مى باشند.

اما عبدالواسع صدیقی څارنوالی تحقیقات امنیت ملی پروان گفت که متهمین بخاطر گرفتن وکیل برای خود ناوقت مراجعه کرده و پرونده های آنها درست است، اسناد و صداى اعتراف این متهمین را دارد.

سرانجام فدامحمد رئیس محکمه ابتدائيه شهری ولایت پروان گفت که سه تن به نام های نوید، منگل و اجمل پس از بررسی و تحقیقات که از سوی څارنوالی صورت گرفته، به جرم اختطاف متهم شناخته شدند و طبق حکم ماده ٥٩١ و فقریه يک ماده ٥٩٤ کود جزا، نوید و منگل هر یک به ١٥سال حبس محکوم به مجازات شدند.

او علاوه کرد اجمل که یکی از شرکای جرمی میباشد، دراین محکمه علنی به ١٢سال حبس تنفیذی محکوم به مجازات شد.

ساتنمن شریف الله پدر عمر کودک اختطاف شده که دراین محکمه علنی حضور داشت،  از  حکم محکمه رضایت نشان داده و اظهار تشکر کرد و گفت: "اگر هر مجرم به جزای اعمالش برسد، کسى به چنین کاری دست نخواهد زد."

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر