زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“جنرال دوستم تا دو روز ديگر به کابل بر می‌گردد”

“جنرال دوستم تا دو روز ديگر به کابل بر می‌گردد”

author avatar
20 Jul 2018 - 12:04
“جنرال دوستم تا دو روز ديگر به کابل بر می‌گردد”
author avatar
20 Jul 2018 - 12:04

کابل (پژواک، ٢٩ سرطان ٩٧): یک منبع معتبر حکومتى ميگوید که جنرال دوستم يک شنبه اینده (تا دو روز دیگر) از ترکيه به کابل بر مى گردد.

اين منبع به آژانس خبرى پژواک گفت که توافق روی برگشت جنرال دوستم نهایی شده و رییس جمهور غنی توافق کرده است تا معاون اول رياست جمهورى به کابل برگردد.

منبع مى افزايد که جنرال دوستم بدون هيچ پيش شرطى به کابل بر ميگردد و به حيث معاون اول رياست جمهورى اشغال وظيفه ميکند.

بر بنياد معلومات منبع، با آمدن معاون اول رياست جمهورى به کشور در مورد رهايى نظام الدين قيصارى نيز در روشنى قانون اقدام صورت خواهد گرفت.

ازسوم هم عنایت الله بابر فرهمند رئیس دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری گفته است که مذاکرات میان جنرال دوستم و نماینده‌گان ریاست جمهوری به توافق نهایی رسیده و قرار است معاون اول ریاست جمهوری روز یک‌شنبه وارد کابل شود

با این حال، برخى منابع ديگر گفته اند که نظام ‌الدین قیصاری پس از رهايى در کابل خواهد ماند و اجازه ‌ی برگشت به شمال کشور را نخواهد داشت.

روابط جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری با ارگ در ماه ثور سال گذشته بعد از متهم شدن او به بدرفتاری با احمد ايشچی و تلاش حکومت برای پيگيری اين موضوع تيره گرديد.

جنرال دوستم در ۲۹ ثور سال گذشته به ترکیه رفت و سخنگوی او اعلام کرد که وى جهت انجام معاینات صحی عازم ترکیه شده است اما بیش از یک سال می شود که در ترکیه به سر می برد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر