زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

اهالی گردیز: روند توزیع برق زودتر آغاز شود

اهالی گردیز: روند توزیع برق زودتر آغاز شود

author avatar
24 Jul 2018 - 15:48
اهالی گردیز: روند توزیع برق زودتر آغاز شود
author avatar
24 Jul 2018 - 15:48

گردیز(پژواک،۲اسد ۹۷): باشندگان گردیز می گویند که باوجود افتتاح سب استیشن برق، هنوزهم روند توزیع برق به منازل آغاز نشده است.

آنها شاکی اند که حدود چهارماه پیش، جریان برق به سب استیشن تمدید شده است؛ اما با مردم هنوز هم تعهدات صورت می گیرد و روند توزیع برق آغاز نمی شود.

آصف مخلص باشنده منطقه باغکها در شهر گردیز، برق را اهم ترین پروژه برای پکتیا عنوان  نمود و گفت که تمدید برق و سب استیشن صرف افتتاح شد؛ اما روند توزیع آن تاکنون آغازنشده است.

 مخلص مسئولین را به سر نرساندن تعهدات شان مقصر دانسته گفت که روند توزیع برق، باید زودتر آغاز شود.

وی افزود: "رییس جمهور در پکتیا این را منحیث یک پروژه مهم وکلیدی افتتاح کرد؛ اما بدبختانه با وجود تعهدات مسئولین بلندپایه، هنوز هم در ساحات تثبت شده، نه پایه های برق نصب شده و نه کدام کار دیگر صورت گرفته است."

همچنان لقمان جلالزی باشنده منطقه بلندمنزل ها گفت که مردم ازانتقال برق خرسند و درمورد تعهدات مسئولین امیدواربودند که گویا زودتر برق تمدید خواهد شد؛ اما به قول وی این امر باعث ناامیدی وخشم مردم شده است.

 جلالزی به پژواک گفت که تاخیر درانتقال برق به زیان حکومت نیز است؛ زیرا به گفته وى دولت مصرف برق وارداتی را می پردازد؛ اما به سبب عدم توزیع آن به مردم عواید را حصول نمی کند.

نامبرده افزود: "تعهد قوی صورت گرفته بود که با وارد شدن برق به ١٨ هزارخانواده گردیز برق توزیع خواهد شد؛ اما متاسفانه برق درمرکزش باقی مانده ولی تاکنون توزیع نشده است، عدم اجرای کار به موقع، مردم را بر این اداره بیشتر بی باور نموده است."

همچنان عبدالنصیر عالم یار رییس اتاق تجارت وصنایع پکتیا درمورد تاخیر برق نارضايتى نموده گفت که از مسئولین شرکت برشنا تقاضا دارد که مطابق وعده سپرده شده، باید افزون بر خانواده ها برای تاجران نیز تسهیلات برق را فراهم سازد.

 نامبرده افزود: "تاکنون انتقال برق صرف به شبکه صورت گرفته که پیش از این، برق جنراتوری به آن داده می شد،  برای  تاجران هیچ سهولیت تولیدات نیست، ما درساحات رهایشی هشتاد فابریکه داریم؛ اما متاسفانه که برای آنها نیز برق توزیع نشده است و آنها انرژی برق شان را از جنراتورها تمویل می کندکه به محیط زیست نیز خطر دارد."

محمد آصف نیازی رییس برق پکتیا در واکنش به اظهارات متذکره گفت که قرارداد توزیع برق میان سه کمپنی دست به دست شده است، که به سبب موجودیت اختلافات ذات البینی، کار توزیع آن یکسره متوقف است.

نیازی به پژواک گفت که درمورد، به اداره ولایتی و مرکزی اطلاع داده؛ اما تاکنون درمورد هیچ اقدام صورت نگرفته است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر