زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سه هزار خانه برای مهاجرین عودت کننده در ننگرهار اعمار میشود

سه هزار خانه برای مهاجرین عودت کننده در ننگرهار اعمار میشود

author avatar
24 Jul 2018 - 12:59
سه هزار خانه برای مهاجرین عودت کننده در ننگرهار اعمار میشود
author avatar
24 Jul 2018 - 12:59

جلال آباد (پژواک، ۲ اسد ۹۷): مسئولان در ننگرهار میگویند که با ۳۲ میلیون دالر امریکایی کمک اتحادیۀ اروپا، در این ولایت برای ۳ هزار خانوادۀ مستحق، خانه اعمار میشود.

عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار، امروز به آژانس خبری پژواک گفت که سعد ملوک شیرزاد رئیس موسسۀ یو ان هبیتات در شرق، اعمار خانه های مذکور در ننگرهار را در دیدار با حیات الله حیات والی ننگرهار تعهد کرده است.

به گفته موصوف، رئیس این موسسه دیروز با والی ننگرهار ملاقات نموده و اطمينان داد که برنامۀ یادشده در آیندۀ نزدیک آغاز خواهد شد؛ اما در این عرصه خواست زمین و سهولت های دیگر را نموده است.

سخنگوی والی افزود که رئیس موسسۀ یو ان هبیتات، در ملاقات با والی ننگرهار گفته است که برای خانه هاى اعمار شده پس از بررسی و دیتابیس، خانواده های نيازمند مشخص خواهند شد و به اساس تعداد فاميل، به آنان خانه ساخته خواهد شد.

سعد ملوک شیرزاد به والی ننگرهار اطمينان داد که در صورت مهیا نمودن سهولت های دیگر، کارهای عملی این پروژه در تاریخ اول اکتوبر آغاز خواهد شد.

حیات الله حیات والی ننگرهار، به ادارۀ مستقل اراضی در ننگرهار دستور داده تا به همکاری مسئولان مربوطۀ دیگر، به هدف عملی شدن پروژۀ یادشده، زمین های مشخص را سروی کنند و معلومات آن را در زمان نزدیک با مقام ولایت شریک سازند.

موصوف علاوه کرد که والی ننگرهار، به مسئول ادارۀ یو ان هبیتات، در بخش مذکور اطمينان کامل داده است.

 قابل یادآوری است که از دوسال گذشته بدینسو، صدها هزار مهاجر از پاکستان برگشته اند، که اکثریت شان در ننگرهار زندگی میکنند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر