زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک زن بیوه و یک جوان در فارياب به قتل رسیدند

یک زن بیوه و یک جوان در فارياب به قتل رسیدند

author avatar
25 Jul 2018 - 17:54
یک زن بیوه و یک جوان در فارياب به قتل رسیدند
author avatar
25 Jul 2018 - 17:54

ميمنه (پژواک، ٣ اسد ٩٧): مسئولین محلی فاریاب می گویند که طالبان مسلح، یک زن بیوه و یک جوان را در ولسوالی بلچراغ اين ولايت به قتل رسانده اند.

عبدالجمیل صدیقی ولسوال بلچراغ، به آژانس خبرى پژواک گفت که یک جوان ۲۳ ساله باشنده منطقه زرشوی ولسوالی پشتونکوت، از ۲۰ روز بدینسو در مرکز ولسوالی بلچراغ به خانه یک زن بیوه بوده، طالبان از موضوع واقف میشوند، جوان را عصر دیروز و زن را شب در منزلش کشته اند.

یک مسئول طالبان تائید کرد که افراد این گروه، یک جوان و یک زن را به قتل رسانده اند.

این مسئول طالبان، هر چند کشتن جوان و زن را بدون حکم محکمه شان خلاف شریعت و قانون دانسته و بر پیگیری و مجازات عاملین قضیه تاکید نمود؛ اما گفت: "جوان غلام سخی نام، در خانۀ گل پیدا زن بیوه که عروس و دختران جوان دارد، رفت و آمد میکرد؛ عصر دیروز شمارى از مجاهدین، جوان را از خانه بیرون کرده، لت و کوب نمودند؛ در جریان لت و کوب، جوان جان باخته و شب زن را با فیر مرمی کشتند."

وی گفت که بزرگان و محکمه طالبان، عاملین قضیه را که بدون حکم‌ شریعت دست به عمل خود سرانه زدند، شناسایی و مجازات خواهند کرد.

قابل ذکر است که ولسوالی بلچراغ، دو ماه قبل به دست طالبان سقوط کرد، پس از یکروز نیروهای کوماندو ساختمان ولسوالی را به کنترول در آوردند؛ اما تمام قریه جات و بازار در کنترول طالبان است .

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر