زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

حکومت از برنامه‌ها و طرح‌های قانونى احزاب سياسی و ائتلاف‌ها استقبال می كند

حکومت از برنامه‌ها و طرح‌های قانونى احزاب سياسی و ائتلاف‌ها استقبال می كند

author avatar
26 Jul 2018 - 15:54
حکومت از برنامه‌ها و طرح‌های قانونى احزاب سياسی و ائتلاف‌ها استقبال می كند
author avatar
26 Jul 2018 - 15:54

 كابل(پژواک، ٤ اسد ٩٧): حكومت در پيوند به ايجاد "ائتلاف بزرگ ملی افغانستان" مى گويد، از برنامه‌ها و طرح‌های احزاب سياسی، ائتلاف‌ها و فعالين جامعه مدنی كه در مطابقت با قوانین نافذۀ کشور و آرزوهای مردم باشد، استقبال می كند.

ایتلاف بزرگ ملی افغانستان با حضور شماری از مقام های دولتی و چهره های سیاسی، امروز در کابل طی محفلی اعلام موجودیت کرد و  مبارزه با نابسامانی هاى موجود در کشور و معرفی یک تکت انتخاباتی در انتخابات ریاست جمهوری را از اهداف خود خواند.

در اعلامیه دفتر سخنگوى رييس جمهور در پيوند به اين ايتلاف آمده است که طى نزديک به چهار سال، حكومت در موضوعات مختلف ملی و بين‌المللی با احزاب سياسی، شخصيت‌های جهادی و سياسی، مشورت و رايزنی را انجام داده و رئیس جمهور کشور در آیندۀ نزدیک نیز با آنان در رابطه به مسایل ملی نشست خواهد داشت.

منبع مى نويسد که در جریان این مشورت‌ها و رایزنی‌ها، همواره تاکید شده است كه ائتلاف‌ها و جريان‌های سیاسی برنامه محور می‌تواند، در راستای تحقق برنامه های ملی، ممد واقع شوند.

در اعلامیه آمده است که حکومت در شرايط جاری كه صلح و انتخابات به حيث دو اولويت ملی قرار دارد، موضوع گفتمان مشترک ميان حكومت و جريان های فعال سياسی را ارج می گذارد و بدین باور است که ديدگاه‎های سازنده و طرح‌های مفيد احزاب و شخصيت‌های سیاسی می‌تواند مردم و حكومت را در اين عرصه ها كمک كند.

منبع نوشته است: «ما در راستای توسعه سياسی ضرورت به حوصله، وسعت نظر و رقابت مثبت در ميدان مسطح داريم و مردم افغانستان در موضوع انتخابات نسبت به همه قضاوت خواهند كرد و اين قضاوت می‌تواند برای همه آموزنده باشد.»

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر