زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

غنى: كلمات زورمند، بدمعاش و مسلح غير مسوول ديگر در قاموس ما جای ندارد

غنى: كلمات زورمند، بدمعاش و مسلح غير مسوول ديگر در قاموس ما جای ندارد

author avatar
27 Jul 2018 - 16:59
غنى: كلمات زورمند، بدمعاش و مسلح غير مسوول ديگر در قاموس ما جای ندارد
author avatar
27 Jul 2018 - 16:59

کابل (پژواک ٥ اسد ٩٧): رئيس جمهور ميگويد که که كلمات زورمند، بدمعاش و مسلح غير مسوول ديگر در قاموس ما جای ندارد و با هر نوع زور مبارزه صورت می گیرد.

در خبرنامه اى که از سوى دفتر مطبوعاتى رياست جمهورى به آژانس خبرى پژواک مواصلت ورزيده، آمده است که محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در دومین روز سفرش به بادغیس، قبل از ظهر امروز در مراسمی که با حضور اقشار مختلف آن ولایت برگزار گردیده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

منبع افزوده است که در این مراسم، عبدالغفور ملکزی والی بادغیس، عزیز بیگ رئیس شورای ولایتی، زرغونه شیرزاد رئیس امور زنان آن ولایت و حاجی خلیل خان اچکزی متنفذ قومی، صحبت کردند و ضمن حمایت از برنامه های حکومت، از رئیس جمهور به خاطر توجه به برنامه های زیربنایی در ولایت بادغیس، قدردانی نمودند.

رئیس جمهور در صحبتی خطاب به مردم بادغیس گفت:" برای من بزرگترين افتخار است كه بادغيسی‌ها من را به حيث يک بادغيسی ياد كردند، در گذشته صحبت های شما شنیده نمی شد، اما اکنون آواز شما شنیده و به خواست های تان عمل می شود."

وی افزود که عدالت اجتماعی، حاكميت قانون و انكشاف‌متوازن از اهداف مهم حکومت افغانستان می باشد، با افتتاح سب استیشن برق قلعه نو، ديگر کودکان بادغیسی در تاريكی به سر نخواهند برد.

او خاطرنشان ساخت که كلمات زورمند، بدمعاش و مسلح غير مسوول ديگر در قاموس ما جای ندارد و با هر نوع زور مبارزه صورت می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ولایت بادغیس گفت که این ولایت برای افغانستان و منطقه نقطه ای مهم است.

رئیس جمهور از پروژه های انکشافی در ولایت بادغیس یاد کرده اضافه نمود که كار سرک قيصار لامان انجام خواهد شد و هیچ نوع تعلل دراین زمینه قابل قبول نمی باشد.

وی افزود که تا سه ماه دیگر کار بند قادس دراین ولسوالی آغاز خواهد شد.

رئیس جمهور همکاری و نقش مردم را در پروسۀ صلح مهم خوانده افزود که  صلح تنها كار رئيس جمهور نيست، بلکه ملت و مردم ما نیز می توانند سهم بارز و فعال دراین خصوص داشته باشد.

وی بیان داشت که قشر سياسی افغانستان در باره انتخابات وارد یک گفتمان ملی و سازنده شوند و اکنون فضا برای تأمین صلح و ثبات پایدار و شرايط منطقه ای دراین زمینه آماده است و موانع وجود ندارد.

رئیس جمهور به مردم بادغیس وعده داد که  مبلغ ٣٥ ميليون افغانی براظ توسعه مسجد جامع آن ولایت اختصاص داده می‌شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر