زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در دو رویداد درفارياب ۱۳ تن کشته و زخمی شدند

در دو رویداد درفارياب ۱۳ تن کشته و زخمی شدند

author avatar
29 Jul 2018 - 19:34
در دو رویداد درفارياب ۱۳ تن کشته و زخمی شدند
author avatar
29 Jul 2018 - 19:34

ميمنه (پژواک ٧ اسد٩٧): منابع محلی درفاریاب از کشته و زخمی شدن ۱۳ فرد ملکی و نظامی در ولسوالی های قیصار و خواجه سبزپوش خبر می دهند.

داکتر محمد نعیم مصمم رییس صحت عامه فاریاب به اژانس خبرى پژواک گفت که، جسد یک زن و پنج مجروح شامل دو طفل ، یک دختر جوان و یک مرد است از ولسوالی قیصار و جسد یک سرباز و ۶ زخمی به شمول سه نظامی، دو زن و یک مرد از ولسوالی خواجه سبزپوش به شفاخانه میمنه انتقال یافته است .

داکتر مصمم ،وضعیت دو تن زخمیان را وخیم خواند.

درعين حال دفتر مطبوعات والی فاریاب و پولیس فاریاب از هر دو رویداد اظهار بی اطلاعی کرده حاضر به ارايه معلومات درزمينه نشدند؛ اما محمد هاشم باتور بیگ قوماندان امنیه خواجه سبزپوش به پژواک گفت که، پس از چاشت امروز یک تانک نیروهای قطعه خاص پولیس و کوماندو در مسیر شاهراه در منطقه بادغیسی مورد حمله طالبان قرار گرفته حریق شد.

بگفته منبع دراين رويداد یک تن از این نیروها جان باخت و سه تن مجروح شدند. باتور درادامه گفت که پس از این رویداد، نیروهای امنیتی محلی را که بالای شان حمله صورت گرفت زیر هدف هاوان قرار دادند افزون بر وارد شدن تلفات به مخالفین شماری از افراد ملکی نیز متحمل تلفات و خسارات شدند.

اما، نیروهای امنیتی که از رویداد حمله امروز طالبان در خواجه سبزپوش جان به سلامت بردند می گویند که، افراد ملکی زمانی خساره مند شدند که از بین خانه های شان به طالبان راه داده بودند بر آنها حمله کنند .

بربنياد معلومات منبع ،در این رویداد یک تانک حریق شد یک سرباز مجروح و سه تن دیگر زخم برداشتند.

باشنده گان محل رویداد که زخمی های شانرا به شفاخانه میمنه انتقال داده اند با رد راه دادن به طالبان از منازل شان می گویند که، تمام قریه جات در دست طالبان است از هر جا خواسته باشند بالای نیروهای دولتی فیر کرده از منطقه دور می شوند؛ اما نیروهای دولت بدون اینکه دشمن شانرا تشخیص کنند قریه را زیر آتش توپ و راکت قرار می دهند.

آنها گفتند که، در رویداد امروز یک دختر ۱۲ ساله کشته شد چهار تن زخم برداشتند.

از سوی دیگر محمد امین باشنده ولسوالی قیصار که مجروح و خانمش کشته شده می گوید که، پس از چاشت امروز منطقه چهلگزی بدون اینکه جنگ صورت گرفته باشد زیر فیر هاوان نیروهای اردوی ملی قرار گرفت یک هاوان به خانه اش اصابت کرد خانمش جان باخت و پنج عضو خانواده اش زخم برداشتند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر