زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

درجلال آباد برای اخذ ویزه پاکستان مردم شب ها را درکنارسرک صبح می کنند

درجلال آباد برای اخذ ویزه پاکستان مردم شب ها را درکنارسرک صبح می کنند

author avatar
1 Aug 2018 - 19:22
درجلال آباد برای اخذ ویزه پاکستان مردم شب ها را درکنارسرک صبح می کنند
author avatar
1 Aug 2018 - 19:22

جلال آباد (پژواک، ۱۰اسد۹۷):  مراجعین برای اخذ ویزه پاکستان درجلال آباد مرکز ننگرهار می گویندکه مسؤولین قونسلگری برای شان ویزه صدورنمی کند و شب ها انتظارمی کشند.

به این قونسلگری، علاوه از زون شرق، باشندگان ولایت های جنوبشرق نیز برای بدست آوردن ویزه مراجعه می کنند، اما همه شاکی بودندکه بدون تادیه پول به کمیشن کار، کارآنها به پیش نمی رود.

 خبرنگار پژواک حوالی ساعت  ۸:۳۰  تاریخ ۹ اسد درمقابل قونسلگری پاکستان رفت که آن جا درمیان گلدان های بین سرک و مقابل دکانها، به مشکلات مراجعین حاضر درآن جا گوش داد.

نامبرده می گوید که برای اخذ ویزه، مردم از ولایت های مختلف به قونسلگری مراجعه می کنند، بیش از یک هفته دراین جا منتظر می مانند و بالاخره به سبب تمام شدن پول شان مجبور اند تا شب های زیاد را درکنارسرک سپری کنند.

یکتن ازموی سفیدان به نام غلام نبی که باشنده ولسوالی څوکی ولایت کنر می باشد می گویدکه ازدوهفته بدینسوجهت اخذ ویزه رفت وآمد می کند و بسااوقات همین جا درکنارسرک شب را سپری می نماید.

موصوف می گوید کسیکه به کمیشن کارپول دهدکارش راه می افتد، درغیرآن حق اولویت به بیماران، موی سفیدان و زنان درک ندارد وبدست آوردن ویزه کارآسان نیست.

سردارحسین مسکونه ولسوالی کامه که برای مزدوری به پاکستان میرود، می گوید که برای اخذ ویزه به این جا آمده است.

نامبرده می افزاید: (( شب چهارم است که همین جا استم، درمقابل دکان ها می باشیم درآن جا اجازه بودن را نمی دهند، به مسجد می رویم از آن جا هم ما را اخراج می کننددرنهایت درگلدان میان سرک عمومی گاهی خواب گاهی بیدار شب را صبح می کنیم.))

حبیب الله نام که برای بدست آوردن ویزه هشت شبانه روز را درهمین جا سپری کرده می گوید امیدندارد که ویزه برایش داده شود.

او می گوید: (( اگر پول بدهید، ویزه را زود بدست می آورید و درظرف پنج دقیقه کارت خلاص می شود، درغیرآن درکنارسرک می باشی وکس درغم ات نیست.))

ازجانب دیگر عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار، به پژواک گفت که اداره ولایتی، برای رفع دایمی مشکل اخذ ویزه پاکستان از قونسلگری کشورمتذکره واقع شهرجلال آباد دست به کارشده است.

موصوف افزود: (( طرزالعمل را تهیه کرده ایم که به اساس آن  جلوی فساد گرفته می شود و هم مردم بدون مشکل ویزه را بدست خواهند آورد؛ برای این کارمکان دیگر درنظرگرفته شده ، درآن جا هم نظم مراعات می شود و هم جلوی فساد گرفته می شود.))

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر