زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

۲۸ قاچاقبر مواد مخدر محکوم به مجازات شدند

۲۸ قاچاقبر مواد مخدر محکوم به مجازات شدند

author avatar
7 Aug 2018 - 16:47
۲۸ قاچاقبر مواد مخدر محکوم به مجازات شدند
author avatar
7 Aug 2018 - 16:47

کابل (پژواک، ۱۶ اسد ٩۷): محكمه ابتدائیه و استيناف مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر، ۲۸ قاچاقبر مواد مخدر را از یکسال تا ۱۶ سال حبس محکوم به مجازات کرد.

خالد مؤحد سخنگوی این مرکز، به آژانس خبری پژواک گفت که این افراد در یک هفته گذشته طی جلسات علنی از سوی این مرکز مجازات شده اند.

وی افزود که افراد یاد شده، در پیوند به ۲۰  قضیه جرایم مواد مخدر، از نقاط مختلف کشور بازداشت  وجهت تعقیب عدلی وقضایی بادوسیه های نسبتی شان به این مرکز ارسال شده بودند.

موصوف اضافه کرد که از نزد آنها، بیش از۴۹ کیلوگرام هیرویین، بالاتر از۱۷کیلوگرام مورفین ، ۱۴ کیلوگرام تریاک، ۱۸۱۵ کیلوگرام چرس، ۱۶۱۴۰ لیتر استیک انهایدراید، ۱۲۲۴ لیتر مشروبات الکولی، اضافه از۲ کیلوگرام تابلیت روانگردان، ۵۴۵ گرام مت امفتامین و۶۰۰ لیتر هایدروکلوریک اسید به دست آمده است.

همچنان موصوف افزود که طی همین میعاد، پولیس ویژه مبارزه با مواد مخدر، ۱۱ مظنون را درپیوند به ۹ قضیه جرایم قاچاق موادمخدر دستگیر و مظنونین، بادوسیه های نسبتی شان جهت تعقیب عدلی وقضایی به این مرکزمعرفی شده اند.

وی اضافه کرد که افراد مذکور از ولایت های کابل، ننگرهار، بلخ، هرات وبغلان بازداشت شده اند.

موحد درادامه گفت که ازجملۀ بازداشت شده گان ۳ تن آنها می خواستند هیروئین را از میدان هوایی بین الملل کابل حامد کرزی، به شهر دهلی کشور هندوستان انتقال دهند که توسط پولیس و څارنوال موظف شناسایی و گرفتار شدند.

او علاوه کرد که این افراد، مواد مخدر نوع هیرويین را دربطن وبکس های سفری شان جابجا کرده بودند.

موصوف خاطرنشان ساخت که ازنزد آنها بیش از ۶ کیلوگرام هیرویین، ۲۳ کیلوگرام تریاک، ۱۹۵کیلوگرام چرس، ۱۴۰۰۰ کیلوگرام خشخاش، ۱۱۵گرام شیشه، بیش از۷۰۴ لیترمشروبات الکولی و ۴۷ قرص تابلیت روانگردان(K ) به دست آمده است.

به نقل ازمنبع،  پولیس از نزد افراد بازدشت شده ۱۶۰۰ دالر امریکایی، ۵۰۰۰ کلدارهندی، ۸ سیت تیلیفون همراه و۴عراده واسطه نقلیه نيز به دست آمده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر