زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

رئیس جمهور غنی بر مدیریت آتش بس احتمالی تاکید کرد

رئیس جمهور غنی بر مدیریت آتش بس احتمالی تاکید کرد

author avatar
8 Aug 2018 - 12:07
رئیس جمهور غنی بر مدیریت آتش بس احتمالی تاکید کرد
author avatar
8 Aug 2018 - 12:07

کابل (پژواک، ١٧ اسد ٩٧): اشرف غني رئيس جمهور و سرقوماندان اعلای قوای مسلح در سفر به ولایت کاپیسا، با مسئولین نظامی و امنیتی دیدار کرد و ضمن استماع گزارش های اجراآت آنان، وضعیت عمومی امنیتی این ولایت را مورد بررسی قرار داد.

در يک خبرنامه که از ارگ منتشر شده، آمده است که مسئولین متذکره، در رابطه به وضعیت عمومی امنیتی، دستاوردها و چالش ها معلومات داده، گفتند که نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در ولایت کاپیسا، از مورال عالی محاربوی برخوردار بوده و با هماهنگی و تشریک مساعی در راستای سرکوب تروریستان، تلاش می کنند.

رئیس جمهور کشور پس از استماع گزارش های متذکره، ضمن اتحاف دعا به روان شهدای نیروهای امنیتی و دفاعی، به والی و مسئولین نظامی آن ولایت هدایت داد تا در قسمت رسیدگی به خانواده های شهدا، از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ ننمایند.

سرقوماندان اعلای قوای مسلح، از اقدامات مسئولین محلی در راستای دفاع از وطن و مردم و راه اندازی عملیات های موفقانه در ولسوالی تگاب ستایش نمود و بر اکمال و تجهیز به موقع نیروهای امنیتی و دفاعی تاکید کرد.

رئیس جمهور غنی، بر مدیریت بهتر آتش بس احتمالی تاکید کرد و به والی و مسئولین نظامی کاپیسا هدایت داد که به خاطر هماهنگی بیشتر میان ارگان های امنیتی و دفاعی مستقر در آن ولایت، به منظور تامین امنیت بهتر مردم و تامین امنیت روند انتخابات های پیش رو، تلاش نمایند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر