زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

سب ستيشن کاپیسا توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

سب ستيشن کاپیسا توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری سپرده شد

author avatar
8 Aug 2018 - 09:59
سب ستيشن کاپیسا توسط رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری سپرده شد
author avatar
8 Aug 2018 - 09:59

محمود راقی (پژواک، ١٧ اسد٩٧): سه پروژۀ برق رسانی که ۶۵.۸ میلیون دالر امریکایی هزینه برداشته، جهت دسترسی حدود ٢٠ هزار مشترک جدید در ولسوالی های گلبهار و کوهستان کاپیسا، از سوی رییس جمهور محمد اشرف غنی به بهره برداری سپرده شد.

این پروژه ها، صبح امروز، از سوی رییس جمهور محمد اشرف غنی در ولایت کاپیسا افتتاح شد.

در خبرنامه شرکت برشنا که به آژانس خبری پژواک رسیده، آمده است که هم اکنون کاپیسا برشنا، خدمات برقرسانی به بیش از ۱۱هزار مشترک را عهده دار می باشد که با به بهره برداری پروژه های فوق الذکر، بیش از سی هزار مشترک جدید افزوده خواهد شد.

به نقل ازخبرنامه، با افتتاح اين پروژه ها برعلاوۀ مشترکین رهایشی، زمینه فعالیت به صنعت کاران و ساحات تجارتی هم مساعد می‌گردد.

منبع نوشته است از سب ستيشن گلبهار که منحیث نقطۀ ارتباطی فیمابین برق وارداتی و آبی میباشد، فعلا تا حدود ۷۰ میگاوات برق به ننگرهار انتقال میگردد. همچنان یک سرکت آن که فعلاً تحت پلان است به ولایت پنجشیر نیز تمدید میگردد.

در خبرنامه آمده است که در این پروژه ها تمدید لین انتقالی ۲۲۰ کیلوولت از پشته سرخ الی گلبهار، سب ستیشن ۲۲۰/۲۰  کیلوولت  گلبهار و لین انتقالی ۱۱۰ کیلوولت از سب ستيشن گلبهار الی سب ستيشن تپه احمد بیک شامل می باشد.

بربنياد معلومات منبع، مصرف مجموعی پروژه های متذکره، حدود ۶۵.۸ میلیون دالر امریکایی بوده  که از کمک مالی تیم انجنیری اردوی ایالات متحده امریکا تطبیق گردیده است.

منبع درادامه خاطر نشان کرده است که سب ستیشن متذکره در پهلوی وصل بودن با لین وارداتی، با فابریکه تولیدی نغلو نیز وصل است، درصورتیکه در لین وارداتی عارضه ای به وجود آيد، میتوان از برق فابریکه نغلو انرژی آنرا تامین کرد.

در عین حال، این سب ستیشن بر علاوۀ ولایت کاپیسا؛ زمینۀ برق رسانی به ولایات پروان، پنجشیر و ننگرهار را نیز فراهم می نمايد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر