زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

عواید ترانسپورت هرات ۴۰ در صد افزایش یافته است

عواید ترانسپورت هرات ۴۰ در صد افزایش یافته است

author avatar
9 Aug 2018 - 17:44
عواید ترانسپورت هرات ۴۰ در صد افزایش یافته است
author avatar
9 Aug 2018 - 17:44

هرات(پژواک،۱۸اسد۹۷):مسوولان ریاست ترانسپورت زمینی ولایت هرات از افزایش ۴۰ در صد عواید خبر می دهند.

نجیب الله مرادی رئیس ترانسپورت زمینی ولایت هرات به آژانس خبری پژواک گفت که طی دو ماه اخیر ترانسپورت این ولایت ۶۱ میلیون افغانی عوايد جمع آوری کرده در حالیکه این رقم در همین دو ماه سال گذشته به ۴۴ میلیون افغانی می رسید.

 موصوف دلیل اساسی افزایش عواید ترانسپورت زمینی را مبارزه جدی علیه فساد اداری، استخدام افراد مسلکی و رسیده گی به امور مراجعین عنوان کرده است.

وی به مردم هرات اطمینان دادکه مسوولین ریاست تراتسپورت زمینی تلاش می کنند تا اخیر سالجاری سطح عواید را بیشتر افزایش دهند.

در همین حال وکیل احمد کرخی عضو شورای ولایتی هرات می گوید که تلاش های موجود در امر مبارزه با فساد اداری کافی نیست باید بیشتر توجه صورت گیرد.

از سویی هم جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات برمبارزۀ جدی ادارۀ محلی در بخش فساد تاکید نموده گفت که  اصلاحات در ریاست ترانسپورت زمینی هرات سبب افزایش درآمد آن گردیده است.

وی افزود که اصلاحات گسترده در این اداره انجام شده و اشخاص آلوده به فساد برکنار گردیده اند که این تلاش باعث شد تا عواید ترانسپورت زمینی افزایش یابد و تلاشهای ما در این زمنیه نیز ادامه دارد."

گفنی است که ریاست تراسپورت زمینی ولایت هرات در حالی از افزایش درآمد خبر می دهد که چندی پیش پنج تن از مسوولان آن به اساس فرمان رییس جمهور محمد اشرف غنی بخاطر فساد اداری برکنار شده بودند.

login or register a new account.

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر