زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در یک نشست فوق العاده به ریاست اشرف غنی وضعیت غزنی ارزیابی شد

در یک نشست فوق العاده به ریاست اشرف غنی وضعیت غزنی ارزیابی شد

author avatar
10 Aug 2018 - 20:41
در یک نشست فوق العاده به ریاست اشرف غنی وضعیت غزنی ارزیابی شد
author avatar
10 Aug 2018 - 20:41

کابل (پژواک، ۱۹ اسد ۹۷) : جلسۀ فوق‌العادۀ سرقوماندانی اعلی قوای مسلح عصر امروز به ریاست محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان در مقر وزارت دفاع ملی دایر گردید.

در یک خبرنامه که از ارګ منتشر شده، آمده است، دراین جلسه که رهبری سکتور امنیتی و دفاعی کشور نیز حضور داشتند، وضعیت عمومی امنیتی ولایات غزنی، فراه و زابل مورد بررسی قرار گرفت. مسوولین امنیتی ولایت غزنی درخصوص تحولات تازۀ امنیتی در آن ولایت به رئیس جمهور گزارش داده گفتند که به دشمن در عملیات اخیر تلفات سنگین وارد شده است.

سرقوماندان اعلی قوای مسلح با قدردانی از شجاعت و دلیری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، به مسوولین ارشد امنیتی ولایات مذکور هدایت داد تا جهت تقویت هماهنگی میان ارگان‌های مربوطه و دفع پلان‌های دشمن به‌ویژه در ولایت غزنی، بیشتر از پیش بکوشند.

مسوولین دفاعی و امنیتی غزنی، فراه و زابل از رئیس جمهور کشور بخاطر روحیه‌بخشیدن و رسیدگی به قوای مسلح کشور قدردانی نموده اطمینان دادند که نیروهای امنیتی و دفاعی با تشریک مساعی، هم‌چنان در مقابله با دشمن و تأمین امنیت و آرامش مردم، تلاش می‌ورزند.

طالبان مسلح، حوالی ساعت ١٢ شب گذشته، بر مناطق مختلف شهر غزنی حملات گروهی انجام دادند، که چندین ساعت نبرد سنگین ادامه داشت.

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان ادعا میکند که آنها به شمول قوماندانی امنیه، کی تعدادى از ادارات مهم نظامی و پوسته ها را تصرف کرده و ده ها سرباز را کشته و مجروح نموده اند.

رییس شفاخانه غزنی میګوید که تا عصر امروز ۱۶ جسد و ۳۰ مجروح برای شان آورده شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر