زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

تازه های شعری بانو «ناهید بشردوست» چاپ شد

تازه های شعری بانو «ناهید بشردوست» چاپ شد

author avatar
13 Aug 2018 - 15:54
تازه های شعری بانو «ناهید بشردوست» چاپ شد
author avatar
13 Aug 2018 - 15:54

کابل (پژواک، ۲۲ اسد ۹۷): چهارمین مجموعه شعری یک بانوی افغان؛ زیر نام "آغاز دیگر" که در برگیرنده ٩٧ پارچه شعر در قالب غزل، رباعی، مثنوی و شعرسپید می باشد، زیور چاپ یافت.

این مجموعۀ شعری که تلفیقی از احساسات، طبع لطیف، خیال نازک و عواطف بشری بانو ناهید بشردوست خبرنگار آژانس خبری پژواک را با خود دارد، در ۱۲۵ صفحه چاپ شده است.

از ناهید بشردوست، پیش از این نیز سه مجموعۀ شعری زیر نام «مرمرخیال، شب های پرستاره و پیامبر مهر» چاپ شده است که زبان زد عام و خاص می باشد و قشر روشن نگر افغانستان، بشردوست را یکی از غنیمت های روزگار می دانند.

موصوف در صحبت با پژواک گفت: «هر چند در این مجموعه، بیشتر بالای تراژیدی هایی که حال و هوای وطنم را انعکاس می دهد، مکث شده است؛ اما دوستداران سروده های عاشقانه ام را نیز در این مجموعه از یاد نبرده ام.»

بشردوست خاطر نشان کرد که گرایش شعری اش نیمایی است و از طریق آن، هدف خود را با صراحت بیان می کند؛ اما بیشترعلاقمند سرودن غزل است.

خانم بشردوست، افزون بر سرایش شعر به سبک های مختلف، توانایی خلق آثار ادبی و داستان نویسی را دارد و تا به حال چهار اثر ادبی به شمول داستان و طرح های ادبی نوشته است که در سال ٢٠٠٨ موفق به دریافت «جایزه ادبی سارک» یا کشور های جنوب آسیا شده است.

قابل یادآوری است که مجموعۀ شعری «آغاز دیگر» با تیراژ یکهزار جلد، از سوی مطبعه حیدری به حمایت مالی شورای امنیت ملی چاپ شده است.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر