زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

٣٣ نیروى امنیتی از اجرستان به ولسوالی میرامور دایکندی پناه برده اند

٣٣ نیروى امنیتی از اجرستان به ولسوالی میرامور دایکندی پناه برده اند

author avatar
14 Aug 2018 - 12:07
٣٣ نیروى امنیتی از اجرستان به ولسوالی میرامور دایکندی پناه برده اند
author avatar
14 Aug 2018 - 12:07

فیروزکوه(پژواک، ٢٣ اسد ٩٧): مسئولان ولسوالی میرامور دایکندی می ‌گویند که ۳۳ تن از نیروهای امنیتی کوماندو، اردو و پوليس از ولسوالی اجرستان غزنی، بنا به شدت جنگ و نجات جان شان به این ولسوالی پناه آورده اند.

عبدالقادر حیدری ولسوال میرامور، به آژانس خبری پژواک گفت که این ۳۳ تن، دو روز قبل به این ولسوالی پناه آوردند که ۵ تن آنان زخمی می باشند و در حال حاضرَ، در یکی از شفاخانه های این ولسوالی تحت تداوی قرار دارند.

 موصوف افزود: «نیروهايی که از ولسوالی اجرستان غزنی به دایکندی پناه آورده اند ۸ تن آنان مربوط به اردوی ملی، ۱۶ تن از نیروهای کوماندو و متباقی مربوط به پولیس ملی می باشد.

به گفته وی، در صورتی که گروه طالبان از مسیر ولسوالی اجرستان ولایت غزنی بالای ولسوالی میرامور این ولایت حمله کنند، نیروهای امنیتی در جهت سرکوب آنان آماده گی کامل دارند.

علی مردان یک باشنده ولسوالی میرامور، در تماس تلیفيونی با پژواک گفت از اینکه اجرستان در محراق توجه فعالیت گروه طالبان قرار دارد و همیشه با تهدیدات بلند امنیتی مواجه است، از همین رو هر زمانی که در آن جا درگیری صورت می گیرد، مقام ها و نیروهای امنیتی آن ولسوالی به دایکندی متواری می شوند.

اين درحاليست که قبل ازاين، برخى رسانه ها از لادرک شدن يکصد تن ازنيروهاى کوماندو درولسوالى اجرستان ولايت غزنى خبرداده بودند؛ اما دگرجنرال طارق شاه بهرامی وزيردفاع ملى در مورد گزارش ناپدید شدن يکصد تن از نیروی های قطعات خاص اردوى ملی در ولسوالی اجرستان غزنی گفت: «صد نفر نیستند، بلکه ۵۰ نفر هستند؛ چون فشار و شدت جنگ زیاد بود، همراه با نیروهای پولیس به ولسوالی های همجوار عقب نشينی کرده اند و پلان تنظیم شده است که آنها به سلامت در جاهای مطمئن رسانده شوند.»

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر