زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

تیم فوتبال نونهالان “اردو” مقام قهرمانى را بدست آورد

تیم فوتبال نونهالان “اردو” مقام قهرمانى را بدست آورد

author avatar
16 Aug 2018 - 16:17
تیم فوتبال نونهالان “اردو” مقام قهرمانى را بدست آورد
author avatar
16 Aug 2018 - 16:17

کابل(پژواک، ۲۵ اسد۹۷): تیم فوتبال نونهالان "اردو" مقام قهرمانى سومین دورمسابقات لیگ برتر فوتبال زیر۱۲ سال را بدست آورد.

مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۲سال به هدف انتخاب چهره های برترجهت راه یابی به تیم ملی ۱۲ سال در دهم ماه جوزا سال جاری در فدراسیون فوتبال راه اندازی گردید.

اين مسابقات با اشتراک تيم هاى فوتبال عدالت، اتحاد، نونهالان اردو، جوانان مبارز، جوانان کارته آریانا، برادران عزت اللهی، کوثر، مبارز و رسول شهید راه اندازی شده بود.

دیدار نهایی (فاینل) این رقابت ها امروزميان تيم هاى فوتبال اردو واتحاد برگزار گرديد که تيم اردو با نتيجۀ ٢ دربرابر صفر دربرابر تيم اتحاد شکست را قبول کرد، اما به دليل اينکه امتيازتيم اردو نسبت به تيم اتحاد بيشتربود، تيم اردو لقب قهرمانى اين مسابقات رابه خود اختصاص داد.

وحید الله واحدی، مسؤل برگزاری این مسابقات به آژانس خبرى پژواک گفت: " مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۲ سال کشور مطابق  مقررات فدراسيون جهانى فوتبال (فيفا) در ميدانى به مساحت ۲۵ در ۴۵  متر حدود سه ماه قبل راه اندازی گردیده بود که امروز شاهد، فاینل این رقابت ها استیم."

وی افزود که این سومین دور لیگ برتر فوتبال زیر ۱۲سال است که در سال های اخیر در سطح کشور برگزار می شود.

بربنياد معلومات واحدی، برگزاری پی در پی مسابقات لیگ، باعث شده است که سطح بازی نسبت به سال های گذشته بهبود یابد و فوتبالستان مهارت ها وبازی های خوبی از خود به نمایش بگذارند.

موصوف گفت که این لیگ به شکل امتیازی راه اندازی شده بود که درپايان مسابقات تیم اردوی با کسب ۱۹ امتیاز در سکوی قهرمانی و تیم جوانان عزت اللهی و رسول شهید در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

سیر ۱۱ساله،عضو تيم نونهالان اردو که تيم شان مقام قهرمانی را از آن خود کرده به پژواک گفت که از سه سال به این سو به شکل حرفه ای فوتبال می کند و امروز با سعی و تلاش تیمی توانستند مقام نخست اين مسابقات را از آن خود کنند.

سید علی عضو تیم کوثر که توانستتند کپ اخلاق را دراين مسابقات از آن خود نمايند به پژواک گفت که در کنار درخشيدن خوب درمسابقات، داشتن اخلاق خوب نیزجزء مسؤلیت های یک بازیکن می باشد.

وی افزود، از اینکه نتوانستند مقام نخست اين مسابقات را بدست بياورند، نگران نمى باشند؛ اما بدست آوردن کپ اخلاق نیز يک افتخارپنداشته مى شود وسبب تشويق بازیکنان ميگردد  تا تلاش هاى شانرا درمسابقات اينده بيشترسازند .

دراين مسابقات عنوان بهترین تیم این رقابت ها را تیم مبارز دریافت کرد، کپ اخلاق به تیم کوثر رسید،  بهترین بازیکن تمیم از تیم اتحاد انتخاب شد، بهترین دروازه بان فضل احمد از تیم مبارز و آقای گول این رقابت ها مهران از تیم اردو با زدن ۱۰ گول انتخاب شد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر