زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

غنى: پلان کاری و عملی برای اعلام آتش بس جدید آماده میشود

غنى: پلان کاری و عملی برای اعلام آتش بس جدید آماده میشود

author avatar
19 Aug 2018 - 09:01
غنى: پلان کاری و عملی برای اعلام آتش بس جدید آماده میشود
author avatar
19 Aug 2018 - 09:01

کابل(پژواک،۲۸ اسد۹۷): رییس جمهور غنی می گوید با استفاده از مشوره هایی که با سایر اقشار جامعه صورت گرفته است، پلان کاری و عملی برای اعلام آتش بس جدید آماده می شود.

در خبرنامه ای که از سوی دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری منتشر و کاپی آن، به دسترس آژانس خبری پژواک قرار گرفته آمده که رییس جمهور، شام دیروز در دیداری که با نماینده گان آحزاب سیاسی، جامعه مدنی و نهاد های زنان و جوانان داشته، گفته است که احزاب سیاسی، جوانان، زنان و تمام اقشار جامعه در خصوص صلح اجماع دارند.

منبع افزوده است که شام دیروز، محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور، به سلسلۀ نشست‌های مشورتی خویش با اقشار مختلف کشور، با  شماری از نمایندگان احزاب سیاسی، جامعۀ مدنی و نهادهای زنان و جوانان دیدار کرد.

در خبرنامه آمده است در این دیدار که در ارگ انجام شد، در آغاز احمدشاه ځدران به نمایندگی از احزاب سیاسی، ملیحه ملک ‌پور به نمایندگی از نهادهای زنان و مطیع‌الله ځلاند به نمایندگی از جامعۀ مدنی و جوانان، طرح‌ها، نظریات و پیشنهادات شان را در رابطه به انتخابات، صلح، آتش‌بس و اصلاحات، با رئیس‌جمهور شریک ساختند.

منبع نگاشته است که رییس‌جمهور غنی، پس از استماع خواست‌ها و پیشنهادات و نظریات آنان، گفت که احزاب سیاسی، جوانان، زنان و تمام اقشار جامعه در خصوص صلح اجماع دارند و فتوای متفقۀ علما  نیز در این رابطه وجود دارد.

رییس‌ جمهور کشور خطاب به آنان گفت: «با استفاده از مشوره هايی که با شما و سایر اقشار جامعه صورت گرفته است، پلان کاری و عملی برای اعلام آتش‌بس جدید آماده می‌شود.»

این در حالی است که در عید فطر، حکومت ده روز و گروه طالبان سه روز آتش بس کردند و احتمالاتى وجود دارد که در عید قربان نیز آتش بس اعلام شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر