زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

١٠٠ مسافر ربوده شده در کندز از قيد افراد مسلح ازاد شدند

١٠٠ مسافر ربوده شده در کندز از قيد افراد مسلح ازاد شدند

author avatar
20 Aug 2018 - 14:55
١٠٠ مسافر ربوده شده در کندز از قيد افراد مسلح ازاد شدند
author avatar
20 Aug 2018 - 14:55

کندز (پژواک، ٢٩ اسد ٩٧): مقامات محلى در کندز ميگويند که حدود ۱۰۰ مسافر که صبح امروز از سوی مخالفان مسلح دولت ربوده شده بودند، دوباره ازاد گردیدند و تلاش براى رهايى ٢١ تن ديگر نيز ادامه دارد.

طالبان، مسافرین ۳ موتر بس ٤٠٤ را صبح امروز از مسیر تخار- کندز با خود بردند.

بگفته مقامات امنيتى، مسافرين سه عراده موتر مسافربرى نوع ۴۰۴ که صبح امروز از تخار به کابل مى آمدند، در روستای نیک‌پی ولسوالی خان آباد کندز از سوی طالبان توقف داده شد و تمامى مسافرين آن را به داخل قریه انتقال گرديدند.

در خبرنامه دفتر مطبوعاتی مقام ولايت کندز که به پژواک رسيده، گفته شده است که به اثر سعی و تلاش نیروهای امنیتی در ساحه نیک پی ولسوالی خان آباد از جمله ١٢١ مسافر که صبح امروز در مسیر کندز الی ولایت تخار از سوی مخالفان مسلح دولت ربوده شده بودند، ۱۰۰ تن آنها دوباره رها گردیدند.

خبرنامه مى افزايد که در ميان مسافران ازاد شده پنج زن و شمارى از اطفال شامل بوده و تلاش ها براى رهايى ٢١ مسافر ديگر که هنوزهم در قيد افراد مسلح قرار دارند، جريان دارد.

منبع افزود، نيروهاى امنيتى با اطلاع از ربوده شدن اين افراد به محل رسيده و عمليات را آغاز کردند که در نتيجه يکصد تن آنها دوباره رها گرديدند.

 با اينحال یک مسوول امنیتی درکندز که نخواست نامش درگزارش ذکرگردد به پژواک گفت که ، طالبان صبح امروز ۱۵۰مسافر را با خود برده بودند اما درپى تلاش ها به جز ١٢ آنها که گفته میشود کارمندان دولت مى باشند با خود نگهداشته  ومتباقى را  آزاد کرده  ساختند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر