زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

حملۀ مسلحانه در کابل با قتل دو مهاجم و جراحت ٦ فرد ملکى و نظامى پايان يافت

حملۀ مسلحانه در کابل با قتل دو مهاجم و جراحت ٦ فرد ملکى و نظامى پايان يافت

author avatar
21 Aug 2018 - 11:18
حملۀ مسلحانه در کابل با قتل دو مهاجم و جراحت ٦ فرد ملکى و نظامى پايان يافت
author avatar
21 Aug 2018 - 11:18

تعقيب سوم - کابل (پژواک، ٣٠ اسد ٩٧): مقامات میگویند که حملۀ مسلحانه در نزدیک مسجدعیدگاه شهرکابل، با کشته شدن دو مهاجم و زخمى شدن شش فرد ملکى و نظامى پایان یافت.

نجیب دانش سخنگوی وزارت امور داخله، در نزدیک محل حادثه به خبرنگاران گفت که حوالی ساعت  ٩:٠٠ صبح امروز، دو مخالف مسلح در یک سرای به نام "ماهی" واقع حوزه اول امنیتی شهر، جابجا شده و از همانجا با هاوان و راکت ها، چند نقطۀ شهر کابل را هدف قرار دادند.

وی افزود که افراد مسلح؛ در حوزه های اول، دوم، نهم، دهم و شانزدهم امنیتی شهر کابل؛ نقاطی را هدف حملات راکتی و فیرها قرار دادند.

به گفتۀ وی؛ بعد از حملات، عملیات تصفیوی برای نابودی افراد مسلح توسط نیروهای مشترک امنیتی آغاز شد و دو مهاجم جابجا شده در سرای، حوالی ساعت ١٢ ظهر از پا درآمدند.

دانش گفت که در نتیجه هدف قرار گرفتن دو موتر مشکوک در سرای یادشده؛ آتشسوزی نيز رخ داده است، که از سوی کارمندان اطفائیه در حال مهار شدن است.

وی افزود که بعد از پایان یافتن حمله؛ تحقیقات در زمینه آغاز گردیده و خانه های اطراف به ساحه امن منتقل گردیده و به افراد ملکی کدام آسیبی نرسیده است.

وزارت داخله گفته است که پولیس، در مورد اینکه حمله کنندگان چگونه درین سرای جابجا شده اند؟ تحقیقات را آغاز کرده و نتیجه بعد از پایان یافتن آن، با هموطنان شریک خواهد شد.

براساس معلومات موصوف؛ درین سرای وسایل و اجناس صدها سوداگر نیز موجود است.

از سوى ديگر، جنرال مرادعلی مراد قوماندان گارنیزیون کابل، بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در کابل گفت که حملات امروزى بالای نقاط مختلف شهر کابل، از سوی گروه داعش صورت گرفت، که در نتیجۀ آن، شش فرد ملکی و نظامی زخمی شده اند.

وى افزود این حملۀ تروریستی، از سوی دو مهاجم صورت گرفته است، که بعد از درگیری با نیروهای امنیتی از پا درآورده شده اند.

موصوف اضافه نمود که در این رویداد، شش تن از افراد ملکی و نظامی زخمی شده اند.

وی گفت: "باندهای تروریستی که امروز این عمل را انجام داده اند، تحت رهبری گروه داعش و دو باند گروه تروریستی دیگر هم هستند، که این فعالیت را مشترکاً انجام داده اند."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر