زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

غنى: با حملۀ ديروز کابل با بی تفاوتی برخورد نخواهد شد

غنى: با حملۀ ديروز کابل با بی تفاوتی برخورد نخواهد شد

author avatar
22 Aug 2018 - 09:17
غنى: با حملۀ ديروز کابل با بی تفاوتی برخورد نخواهد شد
author avatar
22 Aug 2018 - 09:17

کابل (پژواک، ٣١ اسد ٩٧): رييس جمهور غنى مى گويد، با رويداد ديروز پرتاب هاوان ها در شهر کابل با بی تفاوتی برخورد نخواهد شد و باید در تمام سطوح سکتور امنیتی و دفاعی، حسابدهی وجود داشته باشد.

در خبرنامه دفتر سخنگوى رييس جمهور آمده است که محمد اشرف غنى اين اظهارات را شام ديروز در جلسۀ امنيتى شهر کابل در ارگ بيان کرد.

ديروز شمارى از مهاجمان در يک سراى در مربوطات حوزه اول امنيتى شهر کابل جا به جا شدند و از همانجا مناطق مختلف شهر کابل را با هاوان و راکت هدف قرار دادند.

مقام ها گفتند اين حملات با کشته شدن دو مهاجم و زخمى شدن شش فرد ملکى و نظامى پایان یافت.

در خبرنامه دفتر سخنگوى رييس جمهور آمده است، که مسوولان سکتور امنيتى و دفاعى در جلسه امنيتى شهر کابل ، گزارش شان را در مورد چگونگی پرتاب هاوان ها بر شهر کابل و اقدامات ارگان های امنیتی و دفاعی در قبال اين رويداد ارايه کردند.

منبع نوشته است که رئیس جمهور پس از استماع گزارش متذکره، از قطعه خاص و پیلوتان قوای هوایی که در سرکوب مهاجمان اقدام کردند، تشکر نمود و افزود که با این حادثه با بی تفاوتی برخورد نخواهد شد و باید در تمام سطوح سکتور امنیتی و دفاعی، حسابدهی وجود داشته باشد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرده است که مردم، حکومت حسابده می خواهند و حکومت بابت این رویداد که سبب نگرانی های مردم شده است، باید پاسخ واضح و قناعت بخش داشته باشد.

همچنان رئیس جمهور به مسوولین امنیتی و دفاعی دستور داده است که ترتیبات امنیتی را در کابل و ولایات به خاطر امنیت بهتر، روی دست گیرند تا از همچو رویدادها جلوگیری شود.

 

 

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر