زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

در خوست بازار مواد مخدرگرم و رقم معتادین افزایش یافته است

در خوست بازار مواد مخدرگرم و رقم معتادین افزایش یافته است

author avatar
24 Aug 2018 - 10:40
در خوست بازار مواد مخدرگرم و رقم معتادین افزایش یافته است
author avatar
24 Aug 2018 - 10:40

شهرخوست (پژواک، ۲ سنبله ۹۷): برخی ساکنین شهرخوست می گویند که نیروهای امنیتی به طوراخص پولیس، در جلوگیری از موادمخدر کوتاه آمده و رقم متعادین باگذشت هر روز افزایش می یابد.

باشندگان متذکره شهرخوست، درجریان گفتگوبا آژانس خبری پژواک گفت که درحال حاضر در روز روشن، به شمول شهرخوست در مناطق دیگر همجوار، مواد مخدر آزادانه فروخته می شود.

به قول وی، مبارزه را که پولیس علیه مواد مخدرآغازنموده، صرف شکل نمایشی دارد و درعمل هیچ چیزی دیده نمی شود.

 محمدالله یکتن ازباشندگان شهرخوست، به آژانس خبری پژواک گفت که پولیس، صرف معتادین به موادمخدر را بازداشت و زندانی می سازند.

موصوف علاوه کرد که نیازاست تا حکومت برای جلوگیری از استعمال وقاچاق مواد مخدر، بر راه حل های بنیادی فکرکند و این پدیده شوم را ازبین ببرد.

نامبرده گفت: گتازمانیکه کاروباریان بزرگ موادمخدر گرفتارنشوند، مواد مخدرکاهش نمی یابد. درحال حاضر پولیس کسانی را دستگیرمی کنند که موادمخدر را استفاده می کنند و کاروباریان آن، به دست بازفعالیت می کنند، شایان است تا حکومت دراین راستا مبارزه جدی نماید."

ذبیح الله یک باشنده دیگر شهرخوست درجریان مصاحبه با آژانس خبری پژواک گفت که افراد بازداشت شده، به اتهام فروش قاچاق مواد مخدر، بعد ازچند روز دوباره رها شده اند.

نامبرده افزود درصورتیکه وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد، امید ندارد تا موادمخدردراین ولایت نابود شود.

موصوف افزود: "ازحکومت تقاضا داریم تا درخوست مواد مخدر را یکسره ریشه کن سازد، این کار به جوانان و افراد عادی نفع بیشترخواهند رساند، افرادی که دراین راستا بازداشت می شوندُ بایدمجازات شوند و زودتر رها نشوند."

سمونمل اخترمحمد نوروزی، قوماندان امنیه خوست گفت زمانیکه منحیث قوماندان امنیه به این ولایت معرفی شدم، اقدام  نخست که در اولویت های کاری من قرار دارد، عبارت از مبارزه جدی علیه مواد مخدراست.

سمونمل اخترمحمدنوروزی، به آژانس پژواک گفت که طی سه ماه گذشته، به اتهام قاچاق و استعمال  مواد مخدر، ده ها تن را بازداشت و به ارگانهای عدلی و قضایی واگذارکرده اند.

نامبرده علاوه کرد: "مبارزۀ ما علیه موادمخدرخیلی جدی وقاطع است، همچنان شماری از سران قومی و متنفذین برخی ولسوالی ها به اساس عرف قومی تعهد سپرده تا درمناطق شان به قاچاق و استعمال مواد مخدر اجازه ندهند و درصورت ضرورت ما را مطلع سازند."

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر