زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

محفل “شب با شعر و ترانه” در فيروزکوه برگزار شد

محفل “شب با شعر و ترانه” در فيروزکوه برگزار شد

author avatar
27 Aug 2018 - 20:33
محفل “شب با شعر و ترانه” در فيروزکوه برگزار شد
author avatar
27 Aug 2018 - 20:33

فيروزکوه (پژواک ٥ سنبله٩٧): انجمن ادبی فیروزکوه محفل را تحت نام شب با شعر و ترانه برگزار نمود.

این محفل یکشنبه شب چهارم سنبله سال جاری با حضور ده ها تن از فرهنگیان، شعرا و نویسنده گان در سالون ریاست شهرداری فیروزکوه تحت نام "شب با شعر و ترانه" از سوی انجمن ادبی فیروزکوه برگزار شد.

در این محفل شعرا اشعار شانرا با درون مایه بیشتر تراژيدی سرودند و اشعار شان بیشتر انعکاس دهنده وضعیت ناهنجار کنونی کشور بود.

فضل الحق فایق، رئیس انجمن ادبی فیروزکوه و یکی از برگزار کنندگان این محفل به آژانس خبرى پژواک گفت، هدف از برگزاری این محفل شناسائی و تشخیص استعدادهای ناب جوانان و تشویق شعرا و نویسنده گان می باشد.

وى افزود، با آنکه از تاسیس انجمن ادبی فیروزکوه شش سال بیش نمیگذرد، اما آنها تا هنوز توانسته اند تا کارهای چشم گیر انجام بدهند و اکنون جوانان علاقه بیشتر به شعر و ادب پیدا کرده اند.

غلام سرور حریق، یکی از شاعران جوان غوری که در این محفل شعر خواند، به پژواک گفت، بیشتر اشعارش انعکاس دهنده وضعیت کنونی جامعه میباشد.

او اضافه کرد، وی سالهاست که به شعر و ادب روی آورده است، ولی به گفتۀ وی، جامعه و مردم غور با آنها به دیده حقارت نگاه میکنند.

با این حال، فعالین مدنی با خوش بینی میگویند که وضعیت فرهنگی و روی آوردن جوانان به مطالعه شعر و نویسنده گی رو به بهتر شدن است.

پیش از این، ریاست اطلاعات و فرهنگ غور گفته بود که نویسنده گان و شعرا از وضعیت خوب برخوردار نیستند و بسیار از آنها بدلیل نداشتن منابع مالی توان چاپ آثار فرهنگی شانرا نداراند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر