زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

موافقتنامۀ پروژه تحول(تغییر نما) اطراف دریای کابل به امضا رسید

موافقتنامۀ پروژه تحول(تغییر نما) اطراف دریای کابل به امضا رسید

author avatar
29 Aug 2018 - 16:34
موافقتنامۀ پروژه تحول(تغییر نما) اطراف دریای کابل به امضا رسید
author avatar
29 Aug 2018 - 16:34

کابل (پژواک، ٧ سنبله ٩٧): موافقت‌نامۀ پروژه تحول (تغییر نما) اطراف دریای کابل، به هزينۀ بيش از ١٨ ميليون کمک آلمان بخاطر احياى زيرساخت هاى اجتماعى و اقتصادى شهرکابل، امضا گرديد.

به نقل ازخبرنامه ارگ که کاپى آن امروزبه آژانس خبرى پژواک رسيده، در پایان جلسۀ امروزی کابینه که به ریاست محمد اشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان برگزار گردید، موافقت‌نامۀ ياد شده به امضا رسید.

به اساس معلومات منبع، این موافقت‌نامه که میان داکتر همایون قیومی سرپرست وزارت مالیه، روشان ولس‌مل سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن، کریستوف پیکیس شارژدافیر سفارت آلمان در کابل و اجمل میوندی رئیس بنیاد فرهنگی آغاخان به امضا رسید، ۱۸،۰۵۸میلیون یورو هزینه دارد که از کمک بلاعوض آلمان در راستای بهبود و احیای زیرساخت‌های اجتماعی و اقتصادی شهر کابل، می‌باشد.

درخبرنامه گفته شده است که این پروژه، از اگست ۲۰۱۸ الی دسامبر ۲۰۲۰ میلادی تطبیق می‌گردد.

پروژۀ تحول (تغییر نما) اطراف دریای کابل، فعالیت‌های همچون نوسازی و بازسازی مجتمع ماشین‌خانه صنعتی، بهبود شرایط اجتماعی، اقتصادی و محیطی در مناطق ده‌افغانان، اندرابی، جوی‌شیر و ناحیۀ اول و دوم چنداول، حفاظت از میراث‌های فرهنگی با شمولیت شوراهای انکشاف محلی، بازسازی مناطق عمومی و سبز و ایجاد دیدگاه‌های اقتصادی، از طریق ارائه آموزش‌های حرفه‌یی در صنایع دستی و صنایع مرتبط با ساخت ‌و ‌ساز در مرکز آموزش و پرورش جنگلک را در بر می‌گیرد.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر