زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

“اهانت به ارزشهای مقدس بشرى خلاف معيارهاى اخلاقى و آزادى بيان است”

“اهانت به ارزشهای مقدس بشرى خلاف معيارهاى اخلاقى و آزادى بيان است”

author avatar
30 Aug 2018 - 15:02
“اهانت به ارزشهای مقدس بشرى خلاف معيارهاى اخلاقى و آزادى بيان است”
author avatar
30 Aug 2018 - 15:02

کابل(پژواک، ۸ سنبله ٩٧): وزارت خارجۀ کشور، اهانت به باورها و ارزش هاى مقدس بشرى را خلاف معيارهاى پذيرفته شدۀ اخلاقى و آزادى بيان دانست و از دولت هالند خواست که هرچه در توان دارد، براى توقف اين سناريو انجام دهد.

بر اساس گزارش ها، قرار است در هالند، رقابت توهین آمیزی نسبت به حضرت محمد (ص)، راه اندازی شود.

راه اندازی این رقابت کاریکاتور که توهین نسبت به حضرت محمد (ص) پیامبر بزرگ اسلام می باشد، از سوی یک عضو پارلمان هالند، اعلام شده است.

در خبرنامۀ دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه که امروز منتشر و کاپى آن به اژانس خبرى پژواک مواصلت کرده ، آمده است که صلاح الدین ربانی سرپرست وزارت امور خارجۀ کشور، در پیوند به راه اندازی رقابت برای ساخت، نشر و پخش تصاویر موهن نسبت به پیامر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)، با ستیف بلاک وزیر امور خارجه کشور شاهی هالند صحبت تیلیفونی کرده است.

منبع نوشته است که ربانى، اهانت به باورها و ارزش هاى مقدس بشرى را خلاف معيارهاى پذيرفته شدۀ اخلاقى و آزادى بيان دانست و از وزير خارجه و دولت هالند خواست که هرچه در توان دارند، براى توقف اين سناريو كه باعث برانگيخته شدن احساسات پاك حدود يك و نيم ميليارد مسلمان در سراسرِ جهان مى شود، انجام دهند.

خبرنامه به نقل ازوزیر خارجه هالند گفته است که  دولت هالند، با اين مسئله هيچ ميانه اى ندارد و تلاش خواهند کرد که در چارچوب قوانین کشورشان، بتوانند با این رویداد برخورد نمایند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر