زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کمپاین جمع آوری زباله ها از شهر در دایکندی راه اندازی شد

کمپاین جمع آوری زباله ها از شهر در دایکندی راه اندازی شد

author avatar
1 Sep 2018 - 16:42
کمپاین جمع آوری زباله ها از شهر در دایکندی راه اندازی شد
author avatar
1 Sep 2018 - 16:42

نیلی(پژواک، ١٠ سنبله ٩٧): شماری از متعلمین و مسئولین حکومتی دایکندی، کمپاین جمع آوری زباله ها از سطح شهر نیلی را، به هدف ترویج فرهنگ شهرنشینی راه اندازی نمودند.

این کمپاین، امروز از سوی «موسسه شهدا» که وزارت امور خارجه امریکا آن را تمویل کرده است، با حضور حدود ١٥٠ تن از متعلمین و برخی مسئولین حکومتی، در شهر نیلی مرکز ولایت راه اندازی شد.

گل جان حجتی مسئول موسسه یادشده، هدف از این حرکت نمادین را ترویج فرهنگ شهرنشینی و بالا بردن آگاهی مردم جهت پاک نگهداشتن شهر عنوان نمود.

موصوف افزود: «متاسفانه در شهر نیلی، زباله های زیادی وجود دارند که شهروندان در قبال پاکی شهر احساس مسئولیت نمی کنند و شهرداری هم به تنهایی نمی تواند که شهر را پاک نگهدارد؛ به همین خاطر امروز ما این حرکت را راه اندازی کردیم.»

از سویی هم شماری از شهروندان، ضمن استقبال از این حرکت دانش آموزان؛ راه اندازی چنین برنامه ها را در راستای انگیزه دهی مردم جهت پاک نگهداشتن شهر موثر می دانند.

عاطفه افشار یکی از شهروندان نیلی گفت: «راه اندازی چنین برنامه ها، الگوی خوبی برای مردم می باشد، تا اینکه مردم محیط زیست شان را پاک نگهدارند.»

شماری از اشتراک کننده گان این کمپاین، از مردم می خواهند که در پاک نگهداشتن شهر از وجود زباله ها و آلاینده های محیط زیستی تلاش نمایند.

محسن عزیزی یکی دیگر از اشتراک کننده گان این کمپاین گفت: «ما از شهروندان نیلی می خواهیم که منتظر حکومت ننشینند، بلکه خودشان در پاک نگهداشتن شهر شان تلاش نمایند؛ زیرا شهر ما خانه‌ ماست و ما باید همانند خانه خود شهر خود را پاک نگهداریم.»

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر