زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

یک سرگروپ پیشین طالبان توسط همسرش به قتل رسید

یک سرگروپ پیشین طالبان توسط همسرش به قتل رسید

author avatar
3 Sep 2018 - 19:11
یک سرگروپ پیشین طالبان توسط همسرش به قتل رسید
author avatar
3 Sep 2018 - 19:11

میمنه(پژواک،۱۲سنبله۹۷):يک سرگروپ پیشین طالبان توسط همسرش در ولسوالی قیصارفارياب به قتل رسید وطالبان يک پوليس را درشيرين تگاب اين ولايت کُشتند وسه موسفيد را به اتهام همکارى با دولت زخمى ساختند .

رحمت الله قیصاری ولسوال قيصار ولایت فاریاب به آژانس خبری پژواک گفت که این شخص یک سال پيش به پروسه صلح دولت افغانستان یکجا شده بود.

وی می گوید که مخدوم فیض الله صبح امروز هنگامی غسل کردن توسط همسرش ذریعه تفنگچه به قتل رسيد.

قیصاری با اشاره به دلیل این قتل گفت:" مخدوم فیض الله  دو خانم داشت ودرعین حال با فعل بچه بازی نیز آغشته بود که همواره مورد مخالفت خانم هايش قرار می گرفت و سرانجام صبح امروز توسط يک همسرش به قتل رسید."

وی می گوید که خانم مقتول از سوی نیروهای پولیس بازداشت و تحت تحقیق قرار دارد.

یکی از متنفذین محل نخواست نامش گرفته شود به پژواک گفت که مخدوم فیض الله شب گذشته خانم اش را لت کوب کرده بود.

از سوی هم ملا عظیم باشندۀ محل به پژواک گفت که مخدوم فيض الله۳۰ سال عمر داشت .

طبق يک خبر ديگر طالبان  درولسوالى شيرين تگاب فارياب یک سرباز را به کشتند و سه فرد ملکی را به اتهام اطلاع دهی به دولت زخمى ساختند .

منابع امنیتی در فاریاب  به اژانس خبرى گفتند اند که اين سرباز پولیس صبح امروز در منطقه کوه صیاد ولسوالی شیرین تگاب توسط طالبان کشته شد و سه موسفید به اتهام‌اطلاع دهی به دولت با ضرب گلوله مجروح گردیدند.

غلام علی آمر جنایی ولسوالى شیرین تگاب با انتقاد تند از رهبری ملکی و امنیتی فاریاب گفت که، سرباز کشته شده کاکایش است در جنگ با طالبان در قریه کوه صیاد جان باخته و برادرش جراحت برداشته است. 

آمر جنایی  به پژواک گفت که، دو روز پیش بخش وسیعی از منطقه کوه صیاد با دو پوسته امنیتی سقوط کرد، یک سرباز کوماندو و یک سرباز اردوی ملی جان باختند، یک تانک حریق گردید بقیه نیروها در محاصره بودند زمانیکه ازقوماندان امنیه ولایت درخواست کمک گرديد در جواب گفته شده که، خداوند کاکایت را ببخشد متوجه اوضاع باش امکان اعزام نیروی کمکی وجود ندارد.

وی افزود که، از سوی مقام های بلند امنیتی تا این حد بی تفاوتی در برابر سربازان شامل جنگ صورت می گیرد به عوض تسلی مورال شانرا ضعيت مى سازند.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر