زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

ادعا: افراد مسلح يک عضو ولسی جرگه، یک نامزد انتخابات را تهدید به مرگ نموده اند

ادعا: افراد مسلح يک عضو ولسی جرگه، یک نامزد انتخابات را تهدید به مرگ نموده اند

author avatar
11 Sep 2018 - 16:40
ادعا: افراد مسلح يک عضو ولسی جرگه، یک نامزد انتخابات را تهدید به مرگ نموده اند
author avatar
11 Sep 2018 - 16:40

میمنه(پژواک، ۲۰ سنبله ٩٧): یک نامزد ولسی جرگه ادعا می کند که برادر و افراد مسلح یک عضو بر حال ولسی جرگه، او را تهدید به مرگ کرده اند؛ اما سکرتر این عضو ولسی جرگه چنین ادعاهایی را رد نمود.

شاه محمد نجوا یکی از نامزدان انتخابات ولسی جرگه سال روان از ولایت فاریاب ادعا می کند که برادر و افراد مسلح فوزیه رؤفی عضو بر حال و نامزد انتخابات ولسی جرگه، با توهین و تحقیر، او را تهدید به مرگ کرده اند.

موصوف افزود: «این بار نخست نیست که از سوی خانم رؤفی تهدید می شوم؛ قبلاً نیز از آدرس او زيگنال هايی را دریافت کرده بودم که حاضر به پرداخت یکصد هزار دالر می باشند تا از کاندیداتوری منصرف شوم و گفتند در صورتی که پول را قبول نکنی، راه های دیگری وجود دارند.»

وی علاوه کرد که یک مرتبه بستگان فوزیه رؤفی، قصد اعمار دیوار در ملکیتش را داشتند و می خواستند که مانع آن شوند، از جانب داکتر عبدالصمد برادرش و ۱۴ نفر مسلح غیرمسئول وی تهدید به مرگ شد.

او خاطر نشان کرد که آمر امنیت قوماندانی امنیه، با شماری از مسئولین نیروهای امنیتی، این وضعیت را از نزدیک مشاهده کردند و هنگامی که افراد مسلح، فوزیه رؤفی را از ساحه دور ساختند، آنان چندین فیر کردند و یک مرمی در کنارش اصابت نموده است. 

نجوا مدعی شد که اسناد و صداهايی را در دست دارد که در آن، برادر رؤفی به محافظین دستور داده است که می گوید: «نجوا را بزنید.»

وی از مقام های مسئول می خواهد که فوزیه رؤفی مورد پیگرد قرار گیرد؛ چون به کدام صلاحیت توهین، تحقیر و تهدید به مرگ کرده است، باید اعاده حیثيت شود.

او تصریح نمود که این موضوع را باکمیسیون شکایات انتخاباتی نیز در میان می گذارد.

آژانس خبری پژواک تلاش کرد تا دیدگاه فوزیه رؤفی عضو بر حال ولسی جرگه را در رابطه به ادعای شاه محمد نجوا داشته باشد، او پاسخ نداد؛ اما سکرترش ادعاهای مطرح شده را رد نموده گفت که جریان قضیه را از مسئولین امنیتی به خصوص آمر امنیت قوماندانی جویا شوید.

سمونوال محمد نعیم اندرابی آمر امنیت قوماندانی امنیه فاریاب، هر چند مسئله را کوچک و قابل انعکاس در رسانه نمی داند؛ اما می گوید که در ساحه منازعه رفته بود، با فوزیه رؤفی و شاه محمد نجوا صحبت کرد، موضوع حل گردید و اگر نجوا قناعت ندارد، ادعای رسمی نماید، عریضه ترتیب دهد تا طبق احکام قانون رسیده گی شود.

login or register a new account.

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر